استفاده از روش SWOTدر طبقه بندی و انتخاب استراتژی های بازاریابی ورود بهبازارهای بین المللی در صنعت پتروشیمی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استفاده از روش SWOTدر طبقه بندی و انتخاب استراتژی های بازاریابی ورود بهبازارهای بین المللی در صنعت پتروشیمی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده از روش SWOTدر طبقه بندی و انتخاب استراتژی های بازاریابی ورود بهبازارهای بین المللی در صنعت پتروشیمی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از روش SWOTدر طبقه بندی و انتخاب استراتژی های بازاریابی ورود بهبازارهای بین المللی در صنعت پتروشیمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استفاده از روش SWOTدر طبقه بندی و انتخاب استراتژی های بازاریابی ورود بهبازارهای بین المللی در صنعت پتروشیمی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

تغییرات به سمت اقتصاد جهانی و دانش محور، فرصت ها و تهدیدهای جدیدی را برای کسب و کارها به وجود آوردهاست. علی رغم اینکه مدیریت استراتژیک و صنایع تولیدی بطور جداگانه و مجزا توسعه یافته اند، هر دوی آنها بر انطباق شرکتبا تغییرات و استخراج فرصت ها برای ایجاد رفاه تأکید دارند.یکی از اهداف برنامه پنج ساله سوم توسعه اقتصادی ، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران، توسعه صادرات غیرنفتی است . به عبارت دیگر، اتخاذ استراتژی برون گرا یکی از محو ر های اساسی این برنامه می باشد .در این راستا و بر مبنایمنابع موجود کشور، تولید و صادرات محصولاتی نظیر محصولا ت پتروشیمی است که جهت تحقق این اهداف سرمایه گذاری هایهنگفتی صورت گرفته است. صنعت پتروشیمی، جزء صنایع سرمایه بر است، بدین مفهوم که این صنعت در مقایسه با اغلبصنایع، نیازمند سرمایه گذاری زیادی جهت ایجاد هر فرصت شغلی است . از سوی دیگر این صنعت انرژی بر است که منابع وخوراک آن در کشور به وفور وجود دارد و در نهایت توسعه این صنعت تحت شرایط و استراتژ ی های خاصی می تواند در ارزآوریبالا مؤثر واقع گردد.تدوین استراتژی بنگاه را قادر می سازد تا به صورت فعال (تأثیرگذار) عمل کند و نه بصورت واکنشی (تأثیرپذیر)، تا بنگاه آمادهمواجه شدن با موضوعات کنترل شده و کنترل نشده محیطی گردد. استراتژی های سازمانی مورد نیاز جهت رشد و موفقیت بنگاههای تولیدی قادر است یا بر مبنای نوآوری تکنولوژیکی و بازرگانی یا بر مبنای تمرکز بر بخشی از بازار خدمات و محصولاتمتمایز شود. حتی اگر این استراتژی ها هم بکار گرفته شود، هر سازمان در حال توسعه همگام با طی مراحل مختلف چرخه عمرخود، با مشکلات مختلفی مواجه می شود، به هر حال استفاده ازاین استراتژی ها به عنوان ابزار موثری در اداره موفقیت آمیزشرکت در محیط رقابتی مورد تأکید است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.