بررسی رابطه میان هوش هیجانی کارکنان و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک پاسارگاد شهر مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه میان هوش هیجانی کارکنان و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک پاسارگاد شهر مشهد) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه میان هوش هیجانی کارکنان و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک پاسارگاد شهر مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه میان هوش هیجانی کارکنان و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک پاسارگاد شهر مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه میان هوش هیجانی کارکنان و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک پاسارگاد شهر مشهد) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه میان هوش هیجانی کارکنان و وفاداری مشتریان در شعب بانک پاسارگاد شهر مشهد می باشد. روش تحقیق در این پژوهش بر اساس هدف از نوع کاربردی، بر اساس گردآوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل از نوع توصیفی و غیر آزمایشی و از نظر نوع اجرا پیمایش می باشد. جامعه آماری تحقیق شعب بانک بانک پاسارگاد شهر مشهد می باشد. با توجه به اینکه تعداد مشتریان نا محدودند، بر اساس جدول مورگان نمونه آماری ۳۸۴ نفر انتخاب شد. پس از انجام مطالعات آماری و استفاده از آزمون کلموگروف – اسمیرنوف و آزمون همبستگی پیرسون، نتایج نشان داد که بین هوش هیجانی کارکنان با وفاداری مشتریان رابطه معناداری وجود دارد، بدین صورت که با افزایش هوش عاطفی کارکنان، وفاداری مشتریان افزایش می یابد. بدین وسیله پیشنهاد می گردد که مدیران برای وفادار نمودن مشتریان خود و جذب مشتریان وفادار، هوش عاطفی کارکنان خود را افزایش دهند و برای کارکنانی که با مشتریان سروکار دارند دوره های آموزش مهارت های هوش عاطفی در نظر بگیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.