بررسی رابطه بین نوع خدمت بر جذب مشتریان در اپراتور همراه اول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین نوع خدمت بر جذب مشتریان در اپراتور همراه اول دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین نوع خدمت بر جذب مشتریان در اپراتور همراه اول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین نوع خدمت بر جذب مشتریان در اپراتور همراه اول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین نوع خدمت بر جذب مشتریان در اپراتور همراه اول :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف بررسی رابطه بین نوع خدمت بر جذب مشتریان در اپراتور همراه اول انجام گرفت. جامعه آماری در این تحقیق مشتریان اپراتور همراه اول در شهر تهران می باشند لذا طبق فرمول کوکران ، ۳۸۴ مشتری بصورت تصادفی در نظر گرفته می شود. به منظور گردآوری داده های مورد نیاز پرسشنامه ای حاوی ۳۷سوال طراحی گردید و پس از بررسی روایی و پایایی آن، بین افراد نمونه توزیع و جمع آوری گردید. داده های گردآوری شده با استفاده از تی تک متغیره و آزمون رتبه ای جهت تأیید یا رد فرضیه پژوهش بهره گرفته شد. نتایج تحقیق حاکی از این است که نوع خدمت با جذب مشتریان در اپراتور همراه اول ارتباط معنی داری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.