بازاریابی شبکه ای ، تجارت فروشنده و مصرف کننده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بازاریابی شبکه ای ، تجارت فروشنده و مصرف کننده دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بازاریابی شبکه ای ، تجارت فروشنده و مصرف کننده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی شبکه ای ، تجارت فروشنده و مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بازاریابی شبکه ای ، تجارت فروشنده و مصرف کننده :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
درعصراطلاعات و IT ، تجارت الکترونیکی با سرعتی سرسام آور به پیش می رود، انجام تجارتهای آنلاین اینترنتی بیش از پیش رشد خواهد داشت و کاربرد گسترده تری بخود خواهد گرفت که نه تنها شامل خرید و فروش بوده ، بلکه فعالیت های دیگر تجاری از قبیل صورت برداری کالاها، مدیریت تولید، تهیه و توزیع، جابجائی کالا و نیز خدمات پس از فروش و تبادلات مالی را نیز شامل می شود که به معنای گسترده تر ، کسب و کار الکترونیک را محقق می سازد.دراین بین به موازات کم رنگ شدن نقش واسطه ها، فروش مستقیم پررنگ تر و تأثیرگذارتر خواهد بود که این تأثیر در راستای حرکت جهانی آن، درکشور مانیز نه به سرعت ولی درحال رشد و گسترش است و این پتانسیل عظیم در قالب بازاریابی شبکه ای عاملی موثر برپدیده بیکاری و همچنین رونق درآمدزایی شرکتها و کارخانجات تولیدی و بدنبال آن افزایش درآمدهای مالی دولت می باشد. این تحقیق در پی بررسی این تاثیر براساس تجارت برد برد فروشنده و مصرف کننده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.