آسیب شناسی( عارضه یابی) بانک مسکن با استفاده از مدل تعالی سازمانی EFQM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آسیب شناسی( عارضه یابی) بانک مسکن با استفاده از مدل تعالی سازمانی EFQM دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آسیب شناسی( عارضه یابی) بانک مسکن با استفاده از مدل تعالی سازمانی EFQM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آسیب شناسی( عارضه یابی) بانک مسکن با استفاده از مدل تعالی سازمانی EFQM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آسیب شناسی( عارضه یابی) بانک مسکن با استفاده از مدل تعالی سازمانی EFQM :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف این مقاله، پایش عملکرد بانک مسکن با استفاده از مدل EFQM می باشد . این تحقیق از لحاظ هدف ، کاربردی و از لحاظ روش ، توصیفی– همبستگی می باشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنان شاغل در ادارات مرکزی بانک مسکن واقع در شهر تهران در سال ۱۳۹۴ (۱۳۳۵نفر)می باشد. نمونه آماری بر اساس فرمول کوکران ۳۰۰ نفر برآورد شد که به روش نمونه گیری ساده انتخاب گردیدند. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد مدل تعالی سازمان (EFQM) استفاده شد . برای محاسبه امتیاز هر یک از معیارها از منطق رادار برای امتیاز دهی به عناصر رویکرد، جاری سازی، ارزیابی و بازنگری استفاده شد.عنصر رویکرد با ویژگی های مناسب بودن و یکپارچگی ، عنصر جاری سازی با ویژگی های استقرار و نظام مندی و نهایتاً عنصر ارزیابی و بازنگری با ویژگی های اندازه گیری ، یادگیری و بهبود مورد سنجش قرار گرفت . به هریک از ویژگی ها امتیاز صفر تا ۱۰۰ در ۴منطقه درصد ، ۲۵درصد ، ۷۵درصد ، و ۱۰۰ درصد اختصاص یافت. روایی صوری و محتوایی پرسشنامه با استفاده از نظر خبرگان تأیید گردید. ضریب آلفای کرونباخ برای کل پرسشنامه ۰.۹۸۹ بدست آمد که حاکی از هماهنگی درونی گویه ها و پایایی قابل قبول پرسشنامه است. در نهایت داده ها با استفاده از آزمون تی تک نمونه ای با کاربرد نرم افزار SPSS مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد؛ بیشترین امتیاز کسب شده مربوط به حوزه کارکنان ۶۸ درصد و کمترین امتیاز کسب شده مربوط به حوزه فرآیندها ۵۶ درصد می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.