مدیریت ارتباط با مشتری از تئوری تا عمل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت ارتباط با مشتری از تئوری تا عمل دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت ارتباط با مشتری از تئوری تا عمل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت ارتباط با مشتری از تئوری تا عمل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت ارتباط با مشتری از تئوری تا عمل :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

مدیریت ارتباط با مشتری دنیای امروز سرشار از تغییرات و دگرگونی هاست؛ تغییر در فناوری، اطلاعات، سلیقه های مردم، خواسته های مصرف کنندگان و تغییر در بازارهای جهانی. مهمترین تغییرات ایجاد شده، تغییر در ارزش های قابل ارائه به خریداران است که به عنوان عامل اصلی موفقیت در سازمان های فعلی شناخته می شوند و سازمان های پیشرو در هر صنعت موفقیت خود را مدیون توانایی در عرضه و ارائه بیشتر به خریداران در مقایسه با رقبایشان می دانند. مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) عبارتست از فرآیندهایی که در شرکت ها و سازمان ها به منظور شناسایی ، گسترش، ترغیب و افزایش کیفیت خدمات به مشتری ارائه می شود. حفظ مشتریان سودآور فعلی و ترغیب مشتریان بالقوه باعث افزایش و ثبات در فروش و سودآوری بلند مدت شرکت ها می شود. این سیستم همچنین به جذب مشتریان جدید کمک می نماید. محیط کسب و کار در دنیای امروز محیطی پویا و رقابتی است و سازمان ها تلاش می کنند با افزایش نیروی بهره وری ارزش سهام خود را بالا ببرند. مدیریت ارتباط با مشتری ابزاری جهت رسیدن به این هدف است. امروزه بازاریابی به برقراری رابطه ای موثر با مشتری تغییر جهت داده است. طی دو دهه گذشته بسیاری از سازمان ها از این حقیقت آگاه شده اند که حفظ مشتریان موجود به مراتب کم هزینه تر از جذب مشتریان جدید است. در واقع رضایتمندی مشتریان به یکی از اهداف اصلی سازمان ها تبدیل شده است. بنابراین شرکت ها همواره باید ناظر و مراقب تعامل بین خود و مشتریان باشند و با شناخت و درک صحیح از نیازها و ارزش های مد نظر مشتریان، کالاها و خدمات با ارزشی را به آنان ارائه کنند تا با جلب رضایتمندی، در آنها نوعی حس وفاداری ایجاد نمایند. بر خلاف تئوری بازاریابی کلاسیک که هنر آن در جذب مشتریان جدید و تاکید آن بیشتر بر انجام معاملات متمرکز بود تا ایجاد رابطه با دیگران، با افزایش رقابت بین شرکت ها در جذب مشتری برای ارائه محصولات و خدمات ، شرکت ها علاوه بر آنکه باید مشتریان جدید را جذب نمایند، حفظ و نگه داری مشتریان قبلی و برقراری رابطه ای مستحکم با ایشان را نیز باید مورد توجه قرار دهند. بسیاری از صاحب نظران علم بازاریابی بر این باورند که تنها در صورت تمرکز بر منابع و فرصت ها و همچنین ایجاد ارزش برای مشتریان می توان به مزیت رقابتی پایدار دست یافت و پشتوانه ای محکم برای ادامه حیات سازمان ایجاد نمود. بازاریابی رابطه مند به دنبال برقراری روابط با مشتریان هدف است که مجددا در آینده از او ( شرکت) خرید کنند ودیگران را نیز به به این کار ترغیب نمایند. بهترین رویکرد جهت حفظ و نگهداری مشتریان این است که رضایتمندی فراوان در مشتری ایجاد کرد و آنچه را که برای او ارزش تلقی می شود، مورد توجه قرار داد تا در نتیجه وفاداری او نسبت به شرکت مستحکم شود. مدیریت ارتباط با مشتری نیز در پی ارائه ارزش های بیشتر برای مشتری و دستیابی به مزایای ملموس و غیر ملموس ناشی از این رابطه است.در دنیای کنونی توجه و عمل به اصول بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک مزیت رقابتی به شمار می رود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.