تببین تاثیر تبلیغات شفاهی موثر بر رفتار خرید مصرف کننده در برند ورزشی درجزیره کیش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تببین تاثیر تبلیغات شفاهی موثر بر رفتار خرید مصرف کننده در برند ورزشی درجزیره کیش دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تببین تاثیر تبلیغات شفاهی موثر بر رفتار خرید مصرف کننده در برند ورزشی درجزیره کیش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تببین تاثیر تبلیغات شفاهی موثر بر رفتار خرید مصرف کننده در برند ورزشی درجزیره کیش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تببین تاثیر تبلیغات شفاهی موثر بر رفتار خرید مصرف کننده در برند ورزشی درجزیره کیش :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

تبلیغات شفاهی به عنوان یکی از مهمترین و قدیمیترین ابزارهای غیررسمی ارتباطات، نقش موثری در فرایندهای بازاریابی مانند ترغیب افراد به خرید محصولات و استفاده از خدمات ایفا مینماید. اکثر مصرف کنندگان به اطلاعات دهان به دهانی که از دوستان و آشنایان به دست میآورند بیشتر اتکا میکنند، زیرا این اطلاعات را موثقتر از آگهی های تجاری و اظهارات بازاریابان میدانند. از این رو در محیطی که اعتماد مصرف کننده هم به سازمانها و هم به تبلیغات کاهش یافته است ، تبلیغات شفاهی راهی جهت کسب مزیت رقابتی ارایه مینماید و به سازمانها و شرکتهای تجاری امکان میدهد تا از این طریق بر قصد خرید مشتریان تاثیر بگذارند . هنگامیکه افراد در موقعیت خرید قرار می گیرند ، فرآیند تصمیم گیریخرید بطور ناخودآگاه در ذهن آنها فعال می شود . بسیاری از مصرف کنندگان کالاهای مورد نظر خود را بر اساس تبلیغات شفاهی انتخاب میکنند ولی تعیین اثرآن ، قدری مشکل است وتحقیقات کمی دراین زمینه صورت گرفته است . از آنجایی که این نوع تبلیغ شامل انتقال اطلاعات بین مصرف کنندگان کالا بوده و ارزان تر از تبلیغات به روش های دیگر است ، نیاز به تحقیق در این زمینه بیش از پیش احساس می شود. در این تحقیق به تبیین تاثیر تبلیغات شفاهی موثر بر رفتار خرید مصرف کننده در برند پوشاک ورزشی آندرارمور مبادرت میگردد که در بازه زمانی شش ماهه نیمه دوم سال ۱۳۹۴ مورد بررسی قرار گرفته است . این پژوهش یک تحقیق کمی و از نظر هدف کاربردی است. همچنین از نظر روش پژوهش ،توصیفی پیمایشی می باشد. نتایج این تحقیق نشان می دهد که الزام به انتخاب یک محصول اثر – تبلیغات شفاهی مثبت را به صورت جزیی بیش از تبلیغات شفاهی منفی کاهش می دهد . تبلیغات شفاهی اثر بالقوه بیشتری در مقایسه با دیگر کانال های ارتباطی بر جای می گذارد . با توجه به نتایج تحقیق و نقش تبلیغات شفاهی در رفتار خرید مصرف کننده ، سازمان ها و شرکت های ارایه دهنده ی کالا و خدمات می توانند در زمینه ی تبلیغات از این نتایج بهره ببرند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.