تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت الکترونیک و وفاداری الکترونیک مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت الکترونیک و وفاداری الکترونیک مشتریان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت الکترونیک و وفاداری الکترونیک مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت الکترونیک و وفاداری الکترونیک مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت الکترونیک و وفاداری الکترونیک مشتریان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش تعیین تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت الکترونیک و وفاداری الکترونیک مشتریان می- باشد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مشتریان استفاده کننده از خدمات الکترونیک سیم کارت های ایرانسل در شهر اصفهان میباشد که بر این اساس حجم نمونه تعداد ۲۰۰ نفر بر به عنوان جامعه آماری تعیین گردید. جهت جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته استفاده گردید.سنجش روایی پرسشنامه از روش روایی صوری با استفاده از نظرات اساتید گروه مدیریت دانشگاه اصفهان و برخی از کارشناسان و متخصصان صورت پذیرفت. برای تعیین پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد. برای سنجش فرضیههای پژوهش از آزمون همبستگی پیرسون با نرم افزار SPSS18 و برای تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار Amos18 استفاده شد. نتایج حاصل از آزمون فرضیهها نشان داد که مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت الکترونیک و وفاداری الکترونیک مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.