بررسی تأثیر تصویر فروشگاه بر رضایت ،کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان(مطالعه موردی فروشگاه های شهروند در شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر تصویر فروشگاه بر رضایت ،کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان(مطالعه موردی فروشگاه های شهروند در شهر تهران) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر تصویر فروشگاه بر رضایت ،کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان(مطالعه موردی فروشگاه های شهروند در شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر تصویر فروشگاه بر رضایت ،کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان(مطالعه موردی فروشگاه های شهروند در شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر تصویر فروشگاه بر رضایت ،کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان(مطالعه موردی فروشگاه های شهروند در شهر تهران) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

یکی از عوامل مهم در جهت حفظ و رشد یک برند،ایجاد رضایت و وفاداری در نگرش ها ،رفتارها و باور های مشتریان است.باتوجه به چالش های حاکم بر فضای کسب وکار،شرکت ها تنها به دنبال جذب مشتریان جدید نیستند،بلکه استراتژی حفظ مشتریان فعلی و ارتقای وفاداری آنان را در پیش گرفته اند.در نتیجه دیگر رضایتمندی مشتریان کافی نبوده و بازاریابانباید زمینه بهبود و ارتقای وفاداری مشتریان را بیشتر از قبل فراهم کنند.از این رو در این تحقیق برند شهروند به عنوان یکی از اولین و بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای برای ارزیابی تاثیر تصویر فروشگاه بر وفاداری مشتریان مد نظر قرار گرفته است. جامعه آماری این تحقیق را تمام مشتریان فروشگاه شهروند در شهر تهران تشکیل می دهد.داده های لازم با پرسشنامه۱۸ سوالی از ۱۵۰ نفر از مشتریان(که به روش نمونه گیری غیر احتمالی از نوع ساده انتخاب شدند) گردآوری شد.برای آزمون مدل از روش کم ترین مربعات جزئی و نرم افزار Smart PLS 2 استفاده شد. نتایج بدست آمده حاکی از آنند که تصویر فروشگاه بر رضایت مشتریان و کیفیت ادراک شده تاثیر مثبت و معناداری دارد و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتریانتاثیری مثبت و معنادار دارد.همچنین رضایت مشتریان بر رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.