آنالیزتبلیغات محیطی با بکارگیری تکنیک ردیابی چشم مطالعه موردی: شرکت بیمه معلم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آنالیزتبلیغات محیطی با بکارگیری تکنیک ردیابی چشم مطالعه موردی: شرکت بیمه معلم دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آنالیزتبلیغات محیطی با بکارگیری تکنیک ردیابی چشم مطالعه موردی: شرکت بیمه معلم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آنالیزتبلیغات محیطی با بکارگیری تکنیک ردیابی چشم مطالعه موردی: شرکت بیمه معلم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آنالیزتبلیغات محیطی با بکارگیری تکنیک ردیابی چشم مطالعه موردی: شرکت بیمه معلم :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه داشتن دقت در تبلیغات از ضروریات یک ترویج رقابتی می باشد تبلیغات مهمترین کانال ارتباطی بین بازار و مصرف کننده می باشد ارزیابی عناصر تبلیغات در خصوص خدمات باید از معماری خوبی برخوردار باشد بنحوی که بتوان توجه و ادراک مصرف کنندگان را نسبت به یک محصول یا خدمت برانگیخت در این پژوهش ما بررسی می کنیم عناصر رسانه بیلبورد را در شرکت بیمه معلم که بصورت تبلیغات محیطی طرح شده است ابزار برای این پژوهش استفاده از ردیاب چشم می باشد که یک ابزار نورومارکتینگ است نتایج نشان داد که شاخص های ردیابی چشم می توانند ابزاری بسیار پیشرفته در آنالیز و طراحی تبلیغات باشند و می توان با این ابزار کیفیت صحت تبلیغات را ارزیابی کرد و همچنین به عنوان یک ابزار شناختی ادراک و ناخودآگاه را رصد کرد این تحقیق کاربردی و اکتشافی بوده و در گروه تحقیقات نورومارکتینگ قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.