تحقیق سیستم سوخت رسانی انژکتوری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق سیستم سوخت رسانی انژکتوری دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق سیستم سوخت رسانی انژکتوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق سیستم سوخت رسانی انژکتوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق سیستم سوخت رسانی انژکتوری :

سیستم سوخت رسانی انژکتوری:
۱ـ واحد کنترل کننده الکترونیکی Ecu) موتور(
۲ ـ سنسور دور موتور
۳ ـ سنسور فشار هوای منیفولد
۴ ـ پتانسیومتر دریچه گاز
۵ ـ سنسور دمای آب
۶ ـ سنسور دمای هوای ورودی
۷ ـ سنسور سرعت خودرو
۸ ـ اکسیژن سنسور (فقط در خودرو پژو ۲۰۶ وجود دارد)
۹ ـ باتری
۱۰ ـ رله دوبل (در خودرو پژو ۲۰۶ مالتی پلکس وجود ندارد)
۱۱ ـ کویل دوبل
۱۲ ـ باک بنزین
۱۳ ـ پمپ بنزین
۱۴ ـ صافی بنزین
۱۵ ـ ریل سوخت
۱۶ ـ رگولاتر فشار سوخت (در خودرو پژو ۲۰۶ بر روی پمپ بنزین نصب شده است . فشار آن در پژو پارس با سیستم مگنتی مارلی۵/۲ بار و پارس وسمند با سیستم ساژم حدود ۳ بار وپیکان انژکتوری ۵/۳ بار است)
۱۷ ـ انژکتور
۱۸ ـ مخزن کنیستر (در خودروهای ما نصب نشده است)
۱۹ ـ شیر برقی کنیستر (در خودروهای مانصب نشده است )
۲۰ ـ دریچه گاز
۲۱ ـ گرم کن دریچه گاز (فقط در خودروهای پارس وسمند نصب شده است)
۲۲ ـ موتور مرحله‌‌‌‌ای دور آرام
۲۳ ـ لامپ اخطار سیستم جرقه و انژکتور
۲۴ ـ سوکت اتصال به دستگاه عیب یاب
۲۵ ـ سنسور ضربه
۲۶ ـ سوییچ فشار فرمان هیدرولیک (فقط در خودرو پژو ۲۰۶ وجود دارد)

اجزایی که به E.C.Uپیغام ارسال می‌‌‌‌‌‌کنند:
BSI/8221 ـ ایموبیلایزر
۱۸۰۵ ـ رله دوبل سوم (در خودر ما موجود نیست)
۱۳۰۴ ـ رله دوبل (در خودرو ۲۰۶ مالتی پلکس وجود ندارد)
۷۰۰۱ ـ سویچ فشار فرمان هیدرولیکی( فقط در خودرو ۲۰۶ وجود دارد)
BBOO ـ باتری
۸۰ ـ کلید AC کولر
C001 ـ کانکتور اتصال به دستگاه عیب یاب
۱۱۲۰ ـ سنسور ضربه
۱۳۱۳ ـ سنسور دور موتور
۱۳۱۲ ـ سنسور فشار هوای مانیفولد
(در خودرو ۲۰۶ سنسنور فشار و سنسور دمای هوا در یک مجموعه قرار گرفته است.)
۱۳۱۶ ـ پتانسیومتر دریچه گاز
۱۲۲۰ ـ سنسور دمای آب
۱۲۴۰ ـ سنسور دمای هوای ورودی
۱۳۵۰ ـ اکسیژن سنسور ( فقط در خودرو ۲۰۶ وجود دارد)
۱۶۲۰ ـ سنسور سرعت خودرو

عملگرها (ACTUATORS) :

C001 ـ کانکتوراتصال به دستگاه عیب یاب
۱۳۰۴ـ رله دوبل
BSI/ 8221 ـ ایمبیلایزر و BSI
۱۳۵۰ ـ سنسور اکسیژن
۱۲۱۰/۴۳۱۵ ـ پمپ بنزین و شناور آن
۷۲۱۰ ـ کامپیوتر راه یابی (GPS) در خودروهای ما نصب نشده است.
۱۳۳۴ ـ ۱۳۳۱ ـ انژکتورها
۱۲۲۵ ـ استپر موتور ( موتور مرحله‌‌ ای دور آرام)
۱۱۳۵ ـ کویل دوبل
۱۲۱۵ ـ شیر برقی کنیستر (در خودروهای ما وجود ندارد.)
V1300 ـ لامپ اخطار سیستم سوخت و جرقه
۴۲۱۰ ـ دور سنج موتور
۸۰..- کلید AC کولر
۱۲۷۰ ـ گرمکن دریچه گاز ( در خودرو ۲۰۶ و پیکان انژکتوری وجود ندارد.)
۱ ـ رگولاتور فشار سوخت (این قطعه در خودرو ۲۰۶ در داخل باک بنزین و روی پمپ بنزین قرار دارد)
۲ ـ دریچه گاز
۳ ـ مانیفولد هوای ورودی
۴ ـ شیر برقی کنیستر (در خودروهای ما وجود ندارد)
۵ ـ مخزن کنیستر
۶ ـ لوله انتقال بخارات سوخت به مخزن کنیستر
۷ ـ باک
۸ ـ پمپ بنزین و متعلقات آن
۹ ـ لوله انتقال سوخت
۱۰ ـ لوله برگشت سوخت اضافی (در خودرو ۲۰۶ وجود ندارد)
۱۱ ـ فیلتر سوخت
۱۲ ـ انژکتورها
۱۳ ـ ریل سوخت

توجه: بعد از جدا کردن اتصال مدار سوخت قسمت نری آن را تمیز کرده و روی آن را به روغن آغشته نمایید.
پمپ بنزین :

وظیفه پمپ بنزین ارسال سوخت به ریل سوخت است.رگولاتور فشار در مسیر ارسال سوخت نصب شده و فشار مدار سوخت را در حد معینی ثابت نگه می‌‌دارد.شکل فوق پمپ بنزین پژو ۲۰۶ را نشان میدهد که رگولاتور آن بر خلاف سایر خودروهای انژکتوری در داخل پمپ بنزین نصب شده است.پمپ بنزین داخل باک قرار دارد وولتاژ تغذیه ۱۲ ولت آن رله دوبل از مسیر سوییچ اینرسی در زمانهای زیر تامین میشود:
ـ در زمان سوییچ باز به مدت ۳ تا ۵ ثانیه
ـ در زمان موتور روشن بطور دائم
فیلتر بنزین :
عنصر اصلی از جنس کاغذ و دارای یک صافی میباشد.این فیلترها قادر به تصفیه ذرات ۸ تا ۱۰ میکرونی و هر ۲۰۰۰۰ کیلومتر باید تعویض شوند. توجه: مطمئن شوید که فیلتر در جهت صحیح با توجه به فلش نشان داده شده روی بدنه نصب شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.