رسانه، محیط زیست و منابع طبیعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رسانه، محیط زیست و منابع طبیعی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رسانه، محیط زیست و منابع طبیعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رسانه، محیط زیست و منابع طبیعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رسانه، محیط زیست و منابع طبیعی :
تعداد صفحات :۵
چکیده مقاله:
امروزه حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی از ارکان مهم نظامتصمیم گیری کشورها است. درهیچ برهه زمانی کره زمین تا ایناندازه در معرض آلودگی های زیست محیطی نبوده است. به علتبهره برداری بی محابا و مستمر از طبیعمت برای سود زود حاصل،طبیعت و منابع موجود در آن امروزه دچار تخریب گسترده ای شدهاند. ازدهه ی ۱۹۷۰ میلادی که به دهه ی انقلاب در محیط زیستشهرت دارد توجه به آموزش و آگاه سازی افکارعمومی برای دستیابی به توسعه پایدار در محیط مورد توجه قرار گرفته است.درعصرحاضر که آن را عصر اطلاعات و ارتباطات می دانند نقشرسانه ها به عنوان ابزاری که در شکل گیری آگاهی و توسعه یفرهنگی تاثیرعمده ای دارند بسیارحایز اهمیت است. رسانه ها ازپتانسیل بالایی برای تعدیل رفتارهای انسانی و گسترش سوادزیست محیطی در میان افراد جامعه برخوردارند. در این پژوهشبرای گردآوری داده ها و اطلاعات از روش کتابخانه ای و اسنادیاستفاده شده است. نتایج حاصل ازاین پژوهش نشان می دهد اگرچه رسانه ها گاه زمینه بد فهمی و انحراف درافکار عمومی را فراهممی سازند و آموزش های آنها به صورت آگاهی های ساده بوده و بهکسب یک سواد زیست محیطی واقعی نمی انجامد با این حال باتوجه به نفوذ گسترده ی آنها در ابعاد گوناگون زندگی امروز بشر،آنها نقشی اساسی درآموزش، آگاه سازی و حفاظت از محیط زیستو منابع طبیعی دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.