تحلیل سازه های مدیریتی و حرفه ای مؤثر بر رضایتمندی کشاورزان از شرکتهای خدمات مهندسی کشاورزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل سازه های مدیریتی و حرفه ای مؤثر بر رضایتمندی کشاورزان از شرکتهای خدمات مهندسی کشاورزی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل سازه های مدیریتی و حرفه ای مؤثر بر رضایتمندی کشاورزان از شرکتهای خدمات مهندسی کشاورزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل سازه های مدیریتی و حرفه ای مؤثر بر رضایتمندی کشاورزان از شرکتهای خدمات مهندسی کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل سازه های مدیریتی و حرفه ای مؤثر بر رضایتمندی کشاورزان از شرکتهای خدمات مهندسی کشاورزی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

درشرایط دنیای متغیر کنونی، بنگاه های تجاری تلاش می کنند تاازطریق نیل به مزایای منحصربه فرد، نسبت به سایر رقبا به موقعیتیممتاز دست یابند؛ از سوی دیگر، مصرف کنندگان خددمات، هموارهدرجستجوی عرضه کنندگانی هستند که خدماتی به مراتب بهترارائهمی کنند که درک این تمایز، فرایندگزینش خدمات موردنیاز راهدایت ومشتریان را در تصمیم گیری برای انتخاب عرضه کنندهونیزپرداخت بهای بیشتر در مقابل دریافت خدمات یاری می نماید؛به این دلیل باید رضایتمندی مشتریان به صورت مداوم مورد اندازهگیری وارزیابی قرار گیرد، هدف اصلی این تحقیق، بررسی سازه هایمدیریتی تأثیرگذار بر رضایتمندی کشاورزان از شرکتهای خدماتفنی ومهندسی کشاورزی می باشد. روش تحقیق حاضر توصیفی وجامعه آماری این تحقیق نیز شامل گندمکاران تحت پوشش خدماتکشاورزی شرکتهای خدمات فنی ومهندسی کشاورزی در شهرستاناسلام آبادغرب با تعداد ۱۶۹۰۰ نفر می باشد. همچنین در تحقیقحاضر جهت دستیابی به اهداف، از آمار توصیفی و استنباطی استفاده و ۲۹۰ نفر از گندمکاران به عنوان نمونه از جامعه آماری مورد نظر انتخاب شدند. یافته ها نشان داد که میزان رضایتمندی اکثر بهره برداران از شرکت های خدمات فنی و مهندسی کشاورزی در سطح متوسط می باشد، از سوی دیگر نتایج نشان داد که بین متغیرهای مستقل سابقه فعالیت کشاورزی، میزان اطلاع از چارت سازمانی شرکت های خدمات فنی و مهندسی کشاورزی، مشارکت اجتماعی و میزان فعالیت و نحوه عملکرد کارشناسان شرکت ها و متغیر وابسته تحقیق (رضایتمندی) رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد، همچنین آزمون رگرسیون چند گانه به شیوه گام به گام نشان داد که ۲۳/۵ درصد تغییرات متغیر وابسته (رضایتمندی از شرکت های خدمات فنی ومهندسی کشاورزی( توسط متغیرهای (میزان اطلاع از چارت سازمانی شرکتها، میزان فعالیت ونحوه عملکرد کارشناسان شرکت هایخدمات فنی ومهندسی کشاورزی و سابقه فعالیت کشاورزی) تبیین می گردد و بقیه ۷۶/۵ درصد به عوامل دیگر بستگی که در تحقیق وجود ندارند.۶۰ درصد به عوامل دیگر بسدتگی کده در تحقیدق

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.