مطالعه ارتباط یادگیری مدیریت دانش روسای شعب با برقراری مشارکت سایر کارمندان وجلب مشتری در افزایش سپرده های شعب بانک رفاه استان خراسان رضوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه ارتباط یادگیری مدیریت دانش روسای شعب با برقراری مشارکت سایر کارمندان وجلب مشتری در افزایش سپرده های شعب بانک رفاه استان خراسان رضوی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه ارتباط یادگیری مدیریت دانش روسای شعب با برقراری مشارکت سایر کارمندان وجلب مشتری در افزایش سپرده های شعب بانک رفاه استان خراسان رضوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه ارتباط یادگیری مدیریت دانش روسای شعب با برقراری مشارکت سایر کارمندان وجلب مشتری در افزایش سپرده های شعب بانک رفاه استان خراسان رضوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه ارتباط یادگیری مدیریت دانش روسای شعب با برقراری مشارکت سایر کارمندان وجلب مشتری در افزایش سپرده های شعب بانک رفاه استان خراسان رضوی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

یکی از عوامل اصلی که سازمان های هوشمند قرن بیست و یکم را از هم متفاوت می سازد، تاکید بردانش واطلاعات است. بر خلاف ادارات گذشته، ادارات دولتی و نیمه دولتی امروزی دارای تکنولوژیپیشرفته بوده و نیازمند تسخیر، مدیریت و بهره برداری از دانش و اطلاعات به منظور بهبود کارآیی، خدمت بهتر به مشتری، مدیریت تغییر و پیگیری تغییرات پایان ناپذیر هستند. بطور کلی جهان امروز درحال ورود به اقتصاد دانش محور است. در این اقتصاد مدیریت دانش و سرمایه های فکری جزء مهم ترین دارایی های سازمانی محسوب می شوند و موفقیت سازمان ها عمدتا ریشه در قابلت های فکری آنها دارد.. استفاده درست از مدیریت دانش، اکتساب، رشد و حفظ سرمایه فکری را تضمین می کند. در اینجا به توصیف مدیریت دانش و عناصر بنیادی آن و اهمیت یادگیری مدیریت دانش روسای شعب آن پرداختهمیشود. در فعالیت های بانکی، روسای شعب نماد اصلی ترین مدیران میانی سازمان می باشند. بنابر اظهار نظر بسیاری از مدیران موفق صنعت بانکداری، از نظر مشتریان شعبات بانکی، رئیس هر شعبه به مثابهمدیرعامل همان بانک است. در این تحقیق به مطالعه و بررسی ارتباط یادگیری مدیریت دانش روسای شعب با برقراری مشارکت سایر کارمندان وجلب مشتری در افزایش سپرده های شعب بانک رفاه استانخراسان رضوی )شهرستانهای تربت حیدریه و کاشمر( پرداخته میشود. نشان داده میشود که اگر مدیران بانک مستقیما ابتکار عمل را در دست بگیرند برای نشان دادن اهمیت طرح به کارکنان عملا بسیار سود بخش می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.