بررسی رابطه بین فعالیت های مدیریت دانش وعملکردمدیریت دانش مشتری درشرکت های تولید لوازم خانگی درایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین فعالیت های مدیریت دانش وعملکردمدیریت دانش مشتری درشرکت های تولید لوازم خانگی درایران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین فعالیت های مدیریت دانش وعملکردمدیریت دانش مشتری درشرکت های تولید لوازم خانگی درایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین فعالیت های مدیریت دانش وعملکردمدیریت دانش مشتری درشرکت های تولید لوازم خانگی درایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین فعالیت های مدیریت دانش وعملکردمدیریت دانش مشتری درشرکت های تولید لوازم خانگی درایران :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

امروزه در سازمانها عدم توجه به مدیریت دانش مشتری و بهبود فرایندهای مدیریت دانش مشکلاتی را در دستیابی به عملکرد مورد انتظار به وجود آورده است. بر اساس اهمیت مدیریت دانش مشتری در مدیریت اطلاعات مربوط به مشتریان و آگاهی از نیازهای آنها، در این تحقیق تاثیر فعالیتهای مدیریت دانش بر عملکرد مدیریت دانش مشتری مورد بررسی قرار میگیرد. این تحقیق قصد در نظر دارد رابطه بین میزان فعالیتهای مدیریت دانش و عملکرد مدیریت دانش مشتری در شرکتهای تولید لوازم خانگی را مورد بررسی قرار دهد. پژوهش حاضر یک تحقیق کاربردی از نوع همبستگی می باشد که به صورت پیمایشی انجام گرفته است. داده های و اطلاعات مورد نیاز برای انجام این تحقیق علاوه بر منابع کتابخانه ای از نظرات ۱۱۰ نفر از مدیران بازاریابی، ۳۰۰ نفر از کارکنان و مدیران بخشهای مختلف و ۹۸۰ نفر از مشتریان در شرکتهای مختلف تولید کننده لوازم خانگی در کشور که به صورت نمونه گیری در دسترس انتخاب شده بودند جمع آوری گردید. در این تحقیق، تحلیل داده ها و بررسی روابط بین متغیرها بر اساس اصول تحلیل معادلات ساختاری و به روش حداقل مربعات جزئی (PLS) صورت گرفته است. یافته های تحقیق نشان دهنده رابطه مثبت معنی دار بین فعالیتهای مدیریت دانش و عملکرد مدیریت دانش مشتری در شرکتهای مورد بررسی میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.