بررسی تأثیر مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

مقاله حاضر به بررسی تأثیر مدیریت دانش بازاریابی )با رویکرد دارایی ها و قابلیت ها( بر عملکرد سازمان در صنعت پتروشیمی ایران انجام شده است. برای سنجش متغیرهای مدل تحقیق، پرسشنامه ۲۴ سؤالی طراحی و بین کارکنان بازرگانی خارجی و داخلی و بازاریابی شرکت بازرگانی پتروشیمی به شیوه طبقه بندی نسبی )به نسبت تعداد کارکنان هر بخش( توزیع شد. ضریب آلفای کرونباخ برای همه متغیرها در سطح قابل قبول قرار داشت. جهت آزمون فرضیههای تحقیق از روش رگرسیون چند متغیره و نرم افزار SPSS )نسخه ۵۱ ( استفاده شده است. نتایج تحلیل داده ها نشان داد که دارایی ها و قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد کل سازمان، بر عملکرد بازار، عملکرد مشتری و عملکرد مالی تأثیر مثبت معنادار دارند. همچنین نتایج تحلیل داده ها حاکی از آن است که قابلیت های بازاریابیخارجی و دارایی های بازاریابی موجود بیشترین تأثیر را بر روی عملکرد کل سازمان، عملکرد بازار و عملکرد مالی دارند، در حالیکه دارایی های بازاریابی موجود و قابلیت های بازاریابی داخلی بیشترین تأثیر را بر روی عملکرد مشتری شرکت دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.