بررسی تاثیر ارزش دانش مشتریان و توزیع دانش بین کارکنان برکیفیت محصول
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر ارزش دانش مشتریان و توزیع دانش بین کارکنان برکیفیت محصول دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر ارزش دانش مشتریان و توزیع دانش بین کارکنان برکیفیت محصول کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ارزش دانش مشتریان و توزیع دانش بین کارکنان برکیفیت محصول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر ارزش دانش مشتریان و توزیع دانش بین کارکنان برکیفیت محصول :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
در دنیای رقابتی امروز، مدیریت دانش و کیفیت محصولات از مهم ترین و حیاتی ترین اجزاء، به منظور ایجاد و حفظ مزایای رقابتی می باشد. هدف مقاله ی حاضر، بررسی تاثیر ارزش دانش مشتریان و توزیع دانش بین کارکنان بر کیفیت محصول می باشد. در این تحقیق، به منظور جمع آوری اطلاعات از پرسش نامه ای استاندارد استفاده شده است و جامعه ی آماری آن، کارشناسان و متخصصان و خبرگان شرکت صنعتی بهپاک – سهامی عام می باشد که ۳۵ نمونه، به طور تصادفی از جامعه ی آماری انتخاب شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد که با استفاده از آزمون تحلیل رگرسیون، سطح اکتساب دانش از مشتریان و مشارکت کارکنان در توزیع دانش، با احتساب متغیرهای کنترلی مدیریت فرآیند و تناسب بازاریابی – نوآوری، تاثیر معنی داری بر کیفیت محصولات دارد. هم چنین وضعیت هر یک – از متغیرهای اکتساب دانش از مشتریان، مشارکت کارکنان در توزیع دانش، مدیریت فرآیند، تناسب بازاریابی نوآوری و کیفیت محصولات، با آزمون T-fest، در جامعه ی مورد نظر معنی دار می باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.