رابطه خودپنداره و خودکارآمدی دانش آموزان آسیب دیده بینایی و شنوایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه خودپنداره و خودکارآمدی دانش آموزان آسیب دیده بینایی و شنوایی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه خودپنداره و خودکارآمدی دانش آموزان آسیب دیده بینایی و شنوایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه خودپنداره و خودکارآمدی دانش آموزان آسیب دیده بینایی و شنوایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه خودپنداره و خودکارآمدی دانش آموزان آسیب دیده بینایی و شنوایی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هدف: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت کودکان استثنایی، پژوهش حاضر رابطه خودپنداره با خودکارآمدی دانشآموزان آسیب دیده بینایی و شنوایی مقطع متوسطه شهرستان زاهدان در سالتحصیلی ۹۳ -۹۲ است. روش: جامعه آماری تعداد ۹۰ نفردانش آموزان آسیب دیدهی بینایی و شنوایی می باشد که با روش سرشماری تمامی افراد جامعه به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده، پرسشنامه خودپنداره ساراسوات و خودکارآمدی عمومی شرر می باشد، که پایایی آنها با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ ۸۲% و ۸۳% برآورد گردیده است. یافته ها: پژوهش نشان می دهد، بین خودپنداره و خودکارآمدی این دانش آموزان رابطه معناداری وجود دارد. همچنین خودپنداره و خودکارآمدی این دانش آموزان در وضعیت مطلوبی قرار دارند ولی از نظر خودکارآمدی دانش آموزان آسیب دیدهی بینایی در وضعیت بهتری قرار دارند و عامل جنسیت در وضعیت دو متغیر تأثیری ندارد. نتیجهگیری: آشنایی با توانایی ها و ویژگی های این افراد در سال های اخیر و استفاده از نیروهای متخصص در زمینه آموزش کودکان استثنایی سبب افزایش ویژگی های شخصیتی مثبت در آنان گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.