رابطه خودپنداره و خودکارآمدی دانش آموزان آسیب دیده بینایی و شنوایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه خودپنداره و خودکارآمدی دانش آموزان آسیب دیده بینایی و شنوایی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه خودپنداره و خودکارآمدی دانش آموزان آسیب دیده بینایی و شنوایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه خودپنداره و خودکارآمدی دانش آموزان آسیب دیده بینایی و شنوایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه خودپنداره و خودکارآمدی دانش آموزان آسیب دیده بینایی و شنوایی :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
هدف: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت کودکان استثنایی، پژوهش حاضر رابطه خودپنداره با خودکارآمدی دانشآموزان آسیب دیده بینایی و شنوایی مقطع متوسطه شهرستان زاهدان در سالتحصیلی ۹۳ -۹۲ است. روش: جامعه آماری تعداد ۹۰ نفردانش آموزان آسیب دیدهی بینایی و شنوایی می باشد که با روش سرشماری تمامی افراد جامعه به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده، پرسشنامه خودپنداره ساراسوات و خودکارآمدی عمومی شرر می باشد، که پایایی آنها با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ ۸۲% و ۸۳% برآورد گردیده است. یافته ها: پژوهش نشان می دهد، بین خودپنداره و خودکارآمدی این دانش آموزان رابطه معناداری وجود دارد. همچنین خودپنداره و خودکارآمدی این دانش آموزان در وضعیت مطلوبی قرار دارند ولی از نظر خودکارآمدی دانش آموزان آسیب دیدهی بینایی در وضعیت بهتری قرار دارند و عامل جنسیت در وضعیت دو متغیر تأثیری ندارد. نتیجهگیری: آشنایی با توانایی ها و ویژگی های این افراد در سال های اخیر و استفاده از نیروهای متخصص در زمینه آموزش کودکان استثنایی سبب افزایش ویژگی های شخصیتی مثبت در آنان گردیده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.