رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان قزوین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان قزوین دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان قزوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان قزوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان قزوین :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی و شناسایی سهم هر یک از متغیرهای یادگیری در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می باشد. پژوهش حاضر از نوع مقطعی و رویکرد توصیفی و نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری در این پژوهش کلیه دانش آموزان سال اول دبیرستان های دخترانه شهر قزوین در سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ می باشد. از بین کل دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان، با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای و نیز جدول مورگان، ۱۶۰ نفر بهعنوان حجم نمونه پژوهش انتخاب شدند. ابزار پژوهش، پرسشنامه راهبردهای یادگیری پینتریچ و دی گروت بود و برای ارزیابی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان از معدل کل نمره های درسی نیمسال تحصیلی آنان استفاده شد. برای تجزیهوتحلیل دادههای پژوهش از ضریب همبستگی پیرسون استفاده گردید. نتایج نشان داد که متغیرهای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی به صورت مثبت پیشبینی کننده های معناداری برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.