تاثیر آموزش مهارت های ادراکی- حرکتی برهوش هیجانی دانش آموزان دختر پایه سوم دارای اختلال یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر آموزش مهارت های ادراکی- حرکتی برهوش هیجانی دانش آموزان دختر پایه سوم دارای اختلال یادگیری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر آموزش مهارت های ادراکی- حرکتی برهوش هیجانی دانش آموزان دختر پایه سوم دارای اختلال یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آموزش مهارت های ادراکی- حرکتی برهوش هیجانی دانش آموزان دختر پایه سوم دارای اختلال یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر آموزش مهارت های ادراکی- حرکتی برهوش هیجانی دانش آموزان دختر پایه سوم دارای اختلال یادگیری :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

زمینه و هدف: امروزه ناتوانی های یادگیری را معلول مشکلات ادراکی ناشی از اختلال در کارکرد مغز و سیستم اعصاب مرکزی می دانند. واجد آن گروه های ضعیف شناختی و مشکلات جدی در سازماندهی دیداری، مهارت های حرکتی و سازماندهی اطلاعات موجب ضعف تحصیلی قابل توجه در این گروه از دانش آموزان می شود در نتیجه بیشترین تأکید در زمینه ناتوان و حیاتی روی فعالیت ها و فرآیندهای ادراکی – حرکتی می باشد. پژوهش حاضر با هدف تأثیر آموزش مهارت های ادراکی – حرکتی بر هوش هیجانی دانش آموزان دختر پایه سوم دارای اختلال یادگیری طراحی و اجرا شد. روش: طرح پژوهشی از نوع نیمه آزمایشی و به گروه کنترل بود. نمونه آماری تعداد ۳۰ دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی دارای اختلال یادگیری که مهارت های ادراکی – حرکتی آنها پایین بود به روش نمونه گیری تصادفی در دسترس از مدارس شهر قاین انتخاب و به شیوه تصادفی به دو گروه آزمایش و کنترل منتسب شدند. این که در آن مدت ۱ ماه (۱۲ جلسه هفته ای ۳ جلسه) آموزش های لازم را توسط پژوهشگر دریافت کردند. برای ارزیابی مهارت های ادراکی – حرکتی از مقیاس رشد حرکتی لینکلن- اوزرتسکی و برای اندازه گیری هوش هیجانی از پرسش نامه هوش هیجانی شوت استفاده شده است. یافته ها: نتایج تحلیل کواریانس نشان داد که آموزش مهارت های ادراکی – حرکتی باعث بهبود هوش هیجانی دانش آموزان دختر پایه سوم دارای اختلال یادگیری می شود. همچنین نتایج نشان داد که آموزش مهارت های ادراکی – حرکتی باعث بهبود مؤلفه های هوش هیجانی دانش آموزان دختر پایه سوم دارای اختلال یادگیری می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.