بررسی جایگاه آموزش و نقش معلم در ایجاد تغییرات مطلوب در رفتار دانش آموزان از منظر رویکردهای مختلف برنامه درسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی جایگاه آموزش و نقش معلم در ایجاد تغییرات مطلوب در رفتار دانش آموزان از منظر رویکردهای مختلف برنامه درسی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی جایگاه آموزش و نقش معلم در ایجاد تغییرات مطلوب در رفتار دانش آموزان از منظر رویکردهای مختلف برنامه درسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جایگاه آموزش و نقش معلم در ایجاد تغییرات مطلوب در رفتار دانش آموزان از منظر رویکردهای مختلف برنامه درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی جایگاه آموزش و نقش معلم در ایجاد تغییرات مطلوب در رفتار دانش آموزان از منظر رویکردهای مختلف برنامه درسی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

مطالعه حاضر به بررسی جایگاه آموزش و نقش معلم در ایجاد تغییرات لازم در رفتار دانش آموز از منظر رویکردهای مختلف برنامه درسی پرداخته است. مقاله با روش توصیفی و با استفاده از روش کتابخانه ای و گردآوری منابع اطلاعاتی موجود و در دسترس به موضوع مورد بحث اشاره کرده است. نتایج حاصل از بررسی نشان داد که برنامه درسی ( Curriculum) دارای رویکردهای است که در پیوستاری از رویکردهای رفتاری، تا ماورای فردی قرار گرفته است. در قالب رویکردهای متنوع مبتنی بر مبانی فلسفی و تاریخی است که شیوه های تعامل مؤلفه های مختلف برنامه ترسیم شده و برنامه ریزان برای شیوه تدریس در کنار اهداف، محتوا، معلم، یادگیرنده، شیوه ارزشیابی، محیط فیزیکی، زمان بندی، و قوانین و مقررات، راهبردهای آینده ترسیم می نمایند. اگر چه در قالب رویکردهای همانند رفتاری و یا دیسیپلینی – موضوعی، تمرکز اصلی برنامه بر موضوعاتی برای توسعه شناخت و یا کسب مهارت استوار است، در کارکردهای انسان گرایانه و ماورای فردی بر خودشکوفایی و استعلا و معنویت تاکید میشود. بر این اساس است که جایگاه استفاده از آموزش به منظور ایجاد تغییرات لازم در رویکردهای مختلف متفاوت بوده و درحالی که برخی متخصصین تربیتی و توسعه این نوع آموزش تأکید می ورزند، برخی دیگر صرفاً به ارتباط چهره به چهره معلم و یاد گیرنده و فعالیت های یاددهی – یادگیری مستقیم اصرار می نمایند. تلاش ممالک حاضر، ترسیم جایگاه آموزش و نقش معلم در ایجاد تغییرات از منظر رویکردهای مختلف برنامه درسی بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.