اثربخشی روش آموزشی گام به گام در یادگیری کودکان کم توان ذهنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی روش آموزشی گام به گام در یادگیری کودکان کم توان ذهنی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی روش آموزشی گام به گام در یادگیری کودکان کم توان ذهنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی روش آموزشی گام به گام در یادگیری کودکان کم توان ذهنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی روش آموزشی گام به گام در یادگیری کودکان کم توان ذهنی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

توانمندی واستعداد افراد استثنایی باآموزش افرادعادی بروز نمی کندلازم است با توجه به شرایط خاص کودکان طراحی آموزشی برای آنها داشته باشیم. این پژوهش با هدف بررسی اثربخشی روش آموزشی گام به گام بریادگیری ( مهارت های خودیاری، مهارت های اجتماعی و اطلاعات عمومی)کودکان معلول ذهنی مراکز آموزشی – توانبخشی انجام شد. روش اجرا : به این منظور، تعداد ۴۸ نفر به صورت تصادفی ساده انتخاب و به طور تصادفی در دو گروه آزمایش(n=24) و گروه کنترل (n=24) جایگزین شدند. برای گروه آزمایش، آموزش با روش گام به گام برای مدت ۳ماه در هر روز ۲ جلسه ۴۵ دقیقه ای اجرا شد. و در پایان پس آزمون برای هر دو گروه اجرا شد. یافته ها: نتایج آزمون t مستقل بر روی نمرات تفاوت نشان داد که تفاوت بین گروه آزمایش و کنترل در مهارت های خودیاری ، اجتماعی و اطلاعات عمومی درسطح ( فرمول در متن اصلی مقاله) معناداراست و همچنین تفاوت معناداری بین گروه آزمایش و کنترل در یادگیری مشاهده شد. نتیجه گیری: نتایج در جهت تأیید فرضیه های پژوهش مبنی براثر بخشی روش آموزشی گام به گام بریادگیری کودکان معلول ذهنی بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.