اثربخشی آموزش های ادراکی-بینایی در بهبود املای دانش آموزان کم توان ذهنی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثربخشی آموزش های ادراکی-بینایی در بهبود املای دانش آموزان کم توان ذهنی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشی آموزش های ادراکی-بینایی در بهبود املای دانش آموزان کم توان ذهنی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش های ادراکی-بینایی در بهبود املای دانش آموزان کم توان ذهنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثربخشی آموزش های ادراکی-بینایی در بهبود املای دانش آموزان کم توان ذهنی :
تعداد صفحات :۵
چکیده مقاله:
املا یکی از دروسی است که دانش آموزان کم توان ذهنی در آن با مشکلات زیادی مواجه هستند. به دلیل اهمیت ادراک حروف و کلمات در املانویسی، پژوهش جاضر با هدف بررسی تاثیر آموزش های ادراکی – بینایی بر بهبود املای دانش آموزان کم توان ذهنی انجام شد. پژوهش حاضر، شبه آزمایشی و متشکل از یک گروه با پیش آزمون–پس آزمون است. جامعه پژوهش، دانش آموزان کمتوان ذهنی پیش حرفه ای خرم آباد در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ بودند که نمونه ای همگن متشکل از ۱۲ نفر، به روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند. داده ها با کمک آزمون ادراک بینایی فراستیگ و یک آزمون املای محقق ساخته، جمع آوری شد. تحلیل داده ها با آزمون t همبسته نشان داد تفاوت میانگین بهره ادراکی و نیز نمرات املای دانش آموزان، قبل و بعد از آموزش، معنادار است. یافته های پژوهش گویای تأثیر آموزش های ادراکی- بینایی بر بهبود املای دانش آموزان کمتوان ذهنی است و ضرورت توجه مربیان آموزش ویژه به این نوع از آموزش را نمایان می سازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.