اثربخشی آموزش ازطریق محتوای الکترونیکی(چند رسانه های آموزشی) بر خودتوانمند سازی اجتماعی دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش ازطریق محتوای الکترونیکی(چند رسانه های آموزشی) بر خودتوانمند سازی اجتماعی دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش ازطریق محتوای الکترونیکی(چند رسانه های آموزشی) بر خودتوانمند سازی اجتماعی دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش ازطریق محتوای الکترونیکی(چند رسانه های آموزشی) بر خودتوانمند سازی اجتماعی دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش ازطریق محتوای الکترونیکی(چند رسانه های آموزشی) بر خودتوانمند سازی اجتماعی دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

زمینه: هدف پژوهش حاضر اثربخشی آموزش طریق محتوای الکترونیکی (چندرسانه ای اموزشی) بر حود توانمندسازی اجتماعی دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه می باشد.روش: بدین منظور از جامعه آماری دانش آموزان با نیازهای ویژه پسر ۱۳ تا ۱۵ ساله مدارس استثنایی که در سال تحصیلی ۹۳ -۱۳۹۲ در آموزشگاه های متوسطه دوره اول پیش حرفه ای شهرستان بیرجند مشغول به تحصیل بودند. ۴۰ نفر به شیوه نمونه گیری تصادفی انتخاب و در دو گروه آزمایش و کنترل مورد بررسی قرار گرفتند . برای بررسی ابتدا از آزمون خود توانمندسازی اجتماعی فلنر،لیس و فیلیپس (۱۹۹۰) به پیش ازمون استفاده شد.سپس محتوای الکترونیکی طراحی و متناسب سازی شده در زمینه اهداف خود توانمندسازی اجتماعی در ۱۰ جلسه ۴۵ دقیقه ای برای گروه آزمایشی اجرا شد و گروه کنترل که به شیوه های معمول آموزش دیده پس از اتمام دوره آزمون فوق الذکر مجدداً برای هر دو گروه ااجرا و با استفاده از آزمون آماری تحلیل واریانس چند متغیره داده ها مورد بررسی قرار گرفت. یافته ها: نتایج تحلیل واریانس چند متغیره نشان داد که آموزش از طریق محتوای الکترونیکی (چند رسانه های آموزشی) بر مهارت های شناختی، رفتاری و کفایت هیجانی، و امایه انگیزشی در دانش آموزان با نیازهای ویژه بود. نتیجه گیری: نتایج پژوهش نشانگر آن است که به کارگیری چند رسانه های آموزشی به خود توانمندسازی اجتماعی دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه مؤثر بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.