مطالعه ی فرهنگ خرید در میان شهروندان جوان همدانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه ی فرهنگ خرید در میان شهروندان جوان همدانی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه ی فرهنگ خرید در میان شهروندان جوان همدانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه ی فرهنگ خرید در میان شهروندان جوان همدانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه ی فرهنگ خرید در میان شهروندان جوان همدانی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

تاریخ اولین خرید یااولین مبادله در تاریخ زندگی بشر معلوم نیست خرید و روی دیگر آن فروش امروزه چنان با زندگی اجتماعی بشر عجین شده است که آن را جزئ لاینفک و ضروری حیات جمعی ساخته است از این رو کمتر راجع به انگیزه ها پیامدها و بویژه کارکردهای خرید بحث می شود تصور حذف پدیده خرید از زندگی امروزی بسیار سخت و غیر محتمل است زیرا جوامع جدید را با ویژگی های گوناگونی همچون تمدن سرعت تمدن فرراغت تمدن صنعت و .. مشخص می سازند اما شاید از بارزترین این ویژگی ها اپیدمی خرید باشد خرید قلمرویی از کنش اجتماعی تعامل و تجربه است که تا اندازه ی زیادی رفتارهای زندگی روزمره مردم شهری را ساخت می دهد هزارن نفر در روز خرید می کنند خرید بخش مهمی از زندگی شهروندان امروزه شده است این مطالعه سعی خواهد کرد فرهنگ خرید را در دو فضای مدرن و سنتی پاساژ و بازار و در میان گروه های اجتماعی مختلف جوانان در سطح شهر را بررسی و مقایسه نماید ابتدا مبانی نظری و پیشینه تحقیق در این زمینه بررسی گردید و سپس با توجه به سوالات تحقیق پرسشنامه ای طراحی گردید در گرداوری داده ها از تکنیک های مانند مصاحبه اکتشافی اولیه مشاهده و نهایتا پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است سپس در میان ۱۹۱ نفر از دختران و پسران ۲۹-۱۵ ساله مراجعه کننده به پاساژها و بازار در همدان توزیع و تکمیل گردید داده ها با در محیط spss وارد شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند یافته های به دست آمده شامل انگیزه ها الگوهای خرید و هفت سبک متفاوت خرید است که عبارتند از خرید نوگرایانه خرید شیک گرایانه خرید مبتنی بر توجه به فروشنده خرید مبتنی بر ارزان خری خرید مبتنی بر مقایسه کالا خرید مبتنی بر برند خرید بدون برنامه که هرکدام از این سبک ها نیز با برخی از سبک های دیگر روابطی دو سویه و متقابل دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.