تحلیل شیوه های موثر تبلیغات در انتخاب مقصد سفر گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی مطالعه موردی استان گلستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل شیوه های موثر تبلیغات در انتخاب مقصد سفر گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی مطالعه موردی استان گلستان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل شیوه های موثر تبلیغات در انتخاب مقصد سفر گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی مطالعه موردی استان گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل شیوه های موثر تبلیغات در انتخاب مقصد سفر گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی مطالعه موردی استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل شیوه های موثر تبلیغات در انتخاب مقصد سفر گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی مطالعه موردی استان گلستان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در دهه ی اخیر گرشگری به عنوان گسترده ترین صنعت خدماتی مطرح بوده است و همه ی کشورها در رقابتی تنگاتنگ برای بهره گیری از مزایی این صنعت بوده اند تبلیغات به عنوان وجه غالب عناصر ارتباطی نقش مهمی را جهت موفقیت مقاصد گردشگری ایفا می کند بنابراین تبلیغات به عنوان مهمترین ابزار موفقیت سازمان هاست و این موضوع ایجاب می نماید که این ابزار به عنوان شاخه های علمی اجتماعی فرهنگی و ارتباطی به دقت مورد مطالعه قرار گیرد امروزه در صنعت گردشگری از تبلیغات به عنوان مهمترین ابزار به صورت حرفه ای باید استفاده کرد در ایران باستان گلستان را می توان از مکان هایی در نظر گرفت که گردشگری در محوریت آن می تواند به رشد و توسعه استان کمک بسزایی نماید و این استان می تواند دارای پتانسیل های زیادی جهت جذب گردشگران داخلی و خارجی باشد از این رو تبلیغات گردشگری یکی از موارد ضروری جهت تدوین استراتژی های بازاریابی برای مقاصد گردشگری استان به حساب آید با توجه به شیوه های مختلف تبلیغات و خصوصیات مقصدهای گردشگری ایران این تحقیق در پی شناسایی و به کارگیری شیوه های تبلیغاتی مناسب برای جذب و افزایش تعداد گردشگران بر اساس انتخاب مقصد گردشگری از سوی گردشگران داخلی تدوین شده است جامعه آماری شامل گردشگران بالقوه ای است که در دوره زمانی نیمسال دوم سال ۱۳۹۳ استان گلستان را به عنوان مقصد سفر انتخاب نموده اند تشکیل می دهد داده ای این تحقیق از طریق تکمیل پرسش نامه بین ۱۵۰ گردشگر که ۱۳۰ مورد آنها کامل بود بر اساس طیف لیکرت جمع آوری شده است برای تجزیه و تحلیل نتایج از روش های آماری همبستگی اسپیرمن فراوانی و … و نیز نرم افزار SPSS استفاده شده است نتایج حاصل از این تحقیق نشان داده شده است از بین پنج ابزار تبلیغاتی روزنامه بروشور مجله کتابچه راهنما رادیو تلویزیون و اینترنت در استان بروشور به عنوان مهمترین منبع اطلاعاتی و تاثیر آن بر تصمیم گیری فرد یکسان می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.