مدیریت استرس شغلی، ضرورت اجتناب ناپذیر سازمان ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت استرس شغلی، ضرورت اجتناب ناپذیر سازمان ها دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت استرس شغلی، ضرورت اجتناب ناپذیر سازمان ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت استرس شغلی، ضرورت اجتناب ناپذیر سازمان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت استرس شغلی، ضرورت اجتناب ناپذیر سازمان ها :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

فشار عصبى در زندگى روزانه به طور فراوان مشاهده مى گردد و براى دنیاى صنعتى و فراصنعتى گرفتارى هاى فراوانى به بار آورده است در دهه اخیر موضوع استرس شغلی و آثار آن در سازمان یکی از مباحث اصلی مدیریت رفتارسازمانی را به خود اختصاص داده است و فشار عصبی در سازمان همچون آفتی فعالیت ها را تحلیل داده و از بین می برد. توجه به محیط های شغلی و شرایط کار کارکنان امری است که موجب بالا بردن کیفیت کار، حفظ سلامت و بهداشتکارکنان و جهت بهره جویی بیشتر و بهتر از طول مدت سنوات کاری مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به تاثیر استرس شغلی بر زندگی و کار کارکنان، دست اندر کاران این گونه سیستم ها باید عوامل مرتبط با رضایت مندی را یافته و جهت پیشرفت و ارتقای سطح کارایی کارکنان مورد توجه قرار دهند. در این مقاله در ابتدا به اهمیت توجه به استرس درسازمان اشاره شده سپس به تعریف استرس، استرس شغلی، عوامل موثر بر استرس و بیماری ها و پیامدهای استرس می پردازیم. در پایان با بررسی عوامل به وجود آورنده استرس در کار، ضرورت توجه به مدیریت استرس شغلی در سازمان را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.