مدلسازی الگوهای رفتاری کارآفرینانه مطالعه موردی کارخانه مارپیچ باختر در کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدلسازی الگوهای رفتاری کارآفرینانه مطالعه موردی کارخانه مارپیچ باختر در کرمانشاه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدلسازی الگوهای رفتاری کارآفرینانه مطالعه موردی کارخانه مارپیچ باختر در کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلسازی الگوهای رفتاری کارآفرینانه مطالعه موردی کارخانه مارپیچ باختر در کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدلسازی الگوهای رفتاری کارآفرینانه مطالعه موردی کارخانه مارپیچ باختر در کرمانشاه :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

کارآفرینی، بنیاد و شالوده توسعه است که با ارزش آفرینیهای اقتصادی و معنوی برای افراد، سازمانها و جامعه در سطح ملی و فراملی و پیامدهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بسیار میتواند پاسخگوی بسیاری از چالشهای روزجامعه باشد.پژوهش حاضر با هدف مدلسازی الگوهای رفتاری کارآفرینانه در کارخانه مارپیچ باختر و مجتمع نورد فولاد در کرمانشاه صورت گرفته است.روند تحقیق از نظر اهداف کاربردی و از نظر گردآوری داده ها توصیفی – پیمایشی میباشد.ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه محقق ساخته میباشد که روایی آن توسط استادان صاحبنظر و استاد راهنما تأیید شده وپایایی توسط آلفای کرونباخ با ضریب ۵۷.۰ تعیین شده است. بر اساس آزمونهای آماری این تحقیق میزان همبستگی و تببین عوامل مؤثر بر فرایند کارآفرینی در نورد فولاد با ۳ متغیر مطرح شده در پژوهش نشان میدهد که: در درجه اولمهمترین عامل موقعیت رقابتی مربوط به عوامل محیطی، در درجه دوم عوامل سازمانی و در درجه سوم عوامل فردی میباشد. همچنین نتایج مدل عاملی تأییدی مرتبه اول برای بررسی میزان همبستگی و تببین عوامل مؤثر بر فرایندکارآفرینی در مارپیچ باختر با ۳ متغیر مطرح شده در پژوهش نشان میدهد که: در درجه اول مهمترین عامل فرآیند کارآفرینی مربوط به عوامل محیطی، در درجه دوم عوامل فردی و در درجه سوم عوامل سازمانی میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.