شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر جذب مشتری با استفاده از تکنیکهای MADM مطالعه موردی: بانک مسکن استان آذربایجان غربی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر جذب مشتری با استفاده از تکنیکهای MADM مطالعه موردی: بانک مسکن استان آذربایجان غربی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر جذب مشتری با استفاده از تکنیکهای MADM مطالعه موردی: بانک مسکن استان آذربایجان غربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر جذب مشتری با استفاده از تکنیکهای MADM مطالعه موردی: بانک مسکن استان آذربایجان غربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر جذب مشتری با استفاده از تکنیکهای MADM مطالعه موردی: بانک مسکن استان آذربایجان غربی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر جذب مشتری با استفاده از تکنیکهای MADM )مطالعه موردی: بانک مسکن استان آذربایجان غربی( می باشد. تحقیق حاضر از نظر هدف، در گروه تحقیقهای کاربردی و بر حسبنحوه گردآوری داده ها، تحقیق حاضر از نوع توصیفی و بر حسب چگونگی اجرا در قالب تحقیقات پیمایشی قرار دارد . جامعه آماری تحقیق شامل کارکنان بانک مسکن استان آذربایجان غربی می باشد، که تعداد، ۵۷۱ نفر با استفاده از روش نمونهگیری طبقه ای تصادفی انتخاب شدند. در این تحقیق برای جمع آوری اطلاعات و داده ها ازپرسشنامه محقق ساخته،که شامل ۵۱ سوال بوده که روایی مناسبی داشته و پایایی آن نیز)ضریب آلفا کرونباخ( ۰/۷۹ بدست آمد که نشان دهنده قابلیت اعتماد نسبتا مناسب پرسشنامه است. جهت تجزیه وتحلیل اطلاعات از نرم افزار MATLAB استفاده شده است. با توجه به نتایج حاصل از تحلیل روابط بین عوامل با استفاده از تکنیک دیماتل، عوامل شهرت بانک، تنوع خدمات، تبلیغات، تطابق خدمات بانک با نیاز مشتریان، بهره پایین تر بر وام، میزان سود سپرده ها، موقعیت مکانی بانک و هزینه و کارمزد خدمات در گروه تأثیر و عوامل تکنولوژی و فن آوری پیشرفته، قابلیت اعتماد و اطمینان بانک، حرفه ای بودن پرسنل بانک، امنیت وجوه، سرعت خدمات، ظاهر و آراستگی کارکنان و ظاهر بانک در گروه اثر قرار گرفتند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.