شناسایی سیاست های جبران خدمات بازاریابان در صنعت بیمه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی سیاست های جبران خدمات بازاریابان در صنعت بیمه دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی سیاست های جبران خدمات بازاریابان در صنعت بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی سیاست های جبران خدمات بازاریابان در صنعت بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی سیاست های جبران خدمات بازاریابان در صنعت بیمه :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

مفهوم مدیریت منابع انسانی، از اواسط دهه هشتاد میلادی معرفی شد و هدف از آن ارایه روشهایی برای مدیریت کارکنان و کمک به بهبود عملکرد سازمان است ) ۱(. به منابع انسانی سازمان، دیگر نه به عنوان منبع هزینه بلکه همانند داراییهایارزشمندی برای کسب مزیت رقابتی نگریسته میشود. به همین دلیل است که برنامهریزی منابع انسانی از اولویت بالایی در سازمانها برخوردار شده است. مایکل پورتر بر اینباور است که مهارتها و انگیزش افراد یک شرکت و چگونگی بهکارگیری آنها .) را میتوان عامل مهم مزیت رقابتی آن شرکت، به حساب آورد هدف این مقاله، شناسایی استراتژی های جبران خدمات بازاریابان بیمه در صنعت بیمه می باشد. بدین منظور ۱۳ نفر از خبرگان صنعت بیمه را شناسایی کردیم و با ۸ نفر آنها مصاحبه نمودیم و از مصاحبه با انها و از طربق بیان تجربیاتشان بهاستراتژی هایی دست یافتیم. با مرور ادبیات موضوع و استفاده از استراتژی های به دست آمده از مصاحبه با خبرگان به استراتژی های نهایی دست یافتیم. ابزار مورد استفاده پرسشنامه بود که از طریق تکنیک دلفی طراحی نمودیم. شامل ۱۸ گویه است که هر کدام بیانگر یکاستراتژی می باشد. طی انجام سه دور دلفی، خبرگان به اجماع رسیدند و استراتژی های اثربخش شناسایی شدند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.