رابطه بین فرصت طلبی های تکنولوژیکی و تاکیدات بازاریابی و عملکرد سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین فرصت طلبی های تکنولوژیکی و تاکیدات بازاریابی و عملکرد سازمان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین فرصت طلبی های تکنولوژیکی و تاکیدات بازاریابی و عملکرد سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین فرصت طلبی های تکنولوژیکی و تاکیدات بازاریابی و عملکرد سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین فرصت طلبی های تکنولوژیکی و تاکیدات بازاریابی و عملکرد سازمان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

قابلیتهای شرکت برای درک و واکنش به تغییرات تکنولوژیکی را فرصت طلبی تکنولوژیکی مینامند که اهمیت آن برای مدیران به عنوان منبعی از امتیاز قابل رقابت بیشتر و بیشتر میشود. با این وجود به طور دقیق چگونگی تاثیرفرصت طلبی تکنولوژیکی بر عملکرد شرکت به درستی درک نشده است. از این گذشته، نقش بازاریابی برای این روابط نیز باید تا امروز مورد بررسی قرار میگرفت، که این امر انجام نشده است. درک این روابط برای مدیران بازاریابی نه تنها درتعیین سرمایه گذاریهای استراتژیک منابع، بلکه در بروز بازگشت بازاریابی روی فعالیتها حیاتی به نظر میرسد. این مقاله در پی کشف روابط میان فرصت طلبی تکنولوژیک و عملکرد شرکت میباشد. تحقیق حاضر تلاشی در جهت شناسایی ابعاد فرصت طلبی تکنولوژیکی و بررسی تاثیر آن بر عملکرد شرکت های کاشی و سرامیک استان یزد میباشد. روش تحقیق حاضر توصیفی پیمایشی از نوع کاربردی است و روش جمع آوری داده ها، کتابخانه ای و میدانی می باشد که جهت سنجش فرضیات و دستیابی به اهداف تحقیق، مدیران و کارمندان کارخانجات کاشی و سرامیک استان یزدبه عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شدند که تعداد ۸۴۱ نفر می باشد و حجم نمونه ۱۰۶ نفر تعیین گردید. برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شد که به صورت انفرادی در اختیار اعضای جامعه گذاشته شده و سپس داده ها با استفاده از روش معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند و تمامی فرضیه ها مورد ازمون قرار گرفتند. نتایج نشانگر این امر است که فرصت طلبی تکنولوژیکی تأثیر مثبت قویتری روی معیارهای اصلی عملکرد از قبیل میزان فروش شرکتها، سودها و ارزش بازار را دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.