تاثیرات تجارت الکترونیک بر بازاریابی خدمات بیمه ای واقعیت یا مجاز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرات تجارت الکترونیک بر بازاریابی خدمات بیمه ای واقعیت یا مجاز دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرات تجارت الکترونیک بر بازاریابی خدمات بیمه ای واقعیت یا مجاز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرات تجارت الکترونیک بر بازاریابی خدمات بیمه ای واقعیت یا مجاز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرات تجارت الکترونیک بر بازاریابی خدمات بیمه ای واقعیت یا مجاز :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

استفاده از فناوری اینترنت و تجارت الکترونیک در بازرگانی به طور عام وصنعت بیمه به طور خاص اجتناب ناپذیر است، لیکن همانند دیگر تکنولوژی های نوین همیشه اغراق ها و یا بد گمانی هایی در خصوص قابلیت های و تاثیرات واقعیتکنولوژی وجود دارد. لذا لازم است مدیران قبل از تدوین استراتژی بازاریابی الکترونیکی، شناخت جامع و مانعی از حقیقت و تاثیرات تکنولوژی نوین در عالم واقع داشته باشند، لذا تحقیق پیش رو، در خصوص بررسی تاثیرات تجارت الکترونیک بر آمیخته بازاریابی خدمات بیمه صورت گرفت. به منظور افزایش واقع نگری در بررسی تاثیرات تکنولوژی، جامعه آماری شامل۵۴۲ نفر ازکارشناسان خبره صنعت بیمه و ۶۵۱ نفر ازکارشناسان تجارت الکترونیک و اینترنت انتخاب شد. نمونه گیری به صورت تصادفی ساده انجام شد و نهایتا ۱۴ نفر کارشناس اینترنت و ۲۵ نفر کارشناس بیمه با تکمیل پرسشنامه، در اینتحقیق شرکت کردند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته و تجزیه و تحلیل دادها به صور ت توصیفی و استنباطی صورت گرفت. طبق یافته های پژوهش هر دو گروه کارشناسان بیمه و اینترنت، در خصوص تاثیر تجارت الکترونیک مبتنی بر اینترنت بر آمیخته بازاریابی خدمات بیمه در قالب کاهش تعرفه ها، ارتقای محصول، اثربخش و کاراترشدن سیاست های ترفیع، اثربخشی، کارایی و تغییر ساختار کانال های توزیع، توانمند سازی کارکنان و بیمه گزاران و نهایتا مهندسی مجدد فرآیندها، اتفاق نظر داشتند. هر چند، کارشناسان اینترنت، تاثیر این فناوری جدید را در خصوصعناصر محصول، ترفیع، کانال های توزیع، مردم و فرآیندها بیشتر از کارشناسان بیمه برآورد کردند اما در خصوص کاهش تعرفه تفاوت معنی داری بین کارشناسان دو گروه وجود نداشت. همچنین از نظر خبرگان دو جامعه آماری، بیشترین تاثیر تجارت الکترونیک بر کاهش تعرفه ها و اثربخشی و کارایی بیشتر سیاست های ترفیع خدمات بیمه ای است و دو عنصرمحصول و مردم)افزایش توانمندی کارکنان و مشتریان( به نسبت سایر عناصر تاثیر کمتری از تجارت الکترونیک می پذیرند. در مجموع، نقش تجارت الکترونیک بر بازاریابی بیمه واقعی و قابل توجه، لیکن روند حصول آن ملایم برآورد می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.