بررسی و تحلیل نقش برنامه درسی پنهان مبتنی بر کارآفرینی در دانشگاه ها و مراکزآموزش عالی مورد مطالعه: دانشکده های فنی وحرفه ای استان گلستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و تحلیل نقش برنامه درسی پنهان مبتنی بر کارآفرینی در دانشگاه ها و مراکزآموزش عالی مورد مطالعه: دانشکده های فنی وحرفه ای استان گلستان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و تحلیل نقش برنامه درسی پنهان مبتنی بر کارآفرینی در دانشگاه ها و مراکزآموزش عالی مورد مطالعه: دانشکده های فنی وحرفه ای استان گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تحلیل نقش برنامه درسی پنهان مبتنی بر کارآفرینی در دانشگاه ها و مراکزآموزش عالی مورد مطالعه: دانشکده های فنی وحرفه ای استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و تحلیل نقش برنامه درسی پنهان مبتنی بر کارآفرینی در دانشگاه ها و مراکزآموزش عالی مورد مطالعه: دانشکده های فنی وحرفه ای استان گلستان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

اهمیت توجه به برنامه درسی پنهان در نظام آموزش عالی تاکید شده و عرصه ی آموزش عالی به عنوان صحنه اصلی مهارت آموزی و پرورش خلاقیت و افزایش وترویج فرهنگ وروحیه علمی وکارآفرینی دانشجویانمورد توجه قرار گرفته است. این پژوهش با هدف، بررسی نقش مولفه های برنامه درسی پنهان در توسعه روحیه و مهارت های کارآفرینی در مراکز آموزش عالی می باشد. رویکرد مطالعه کیفی و روش پژوهش از نوع ارزشیابی و مدل ارزشیابی، مدل خبرگی و نقادی آیزنر است جامعه آماری شامل صاحب نظران وخبرگان حوزه برنامه ریزی درسی و کارآفرینی دانشگاه های فنی وحرفه ای استان گلستان می باشد روش نمونه گیری هدفمند و افراد در دسترس می باشد و تعداد ۴۰ نفر نمونه مطالعه و بررسی شد دراین مطالعه نقش مولفه های استاد)مدرس(، دانشجو، روش تدریس، روش ارزشیابی، محتوی، محیط فیزیکی، قوانین و مقررات، و زمان بندی به عنوان مولفه های هشتگانه برنامه درسی مورد بررسی قرار گرفته است. مشاهده، مصاحبه وتحلیل محتوی ، و پرسشنامه، ابزار جمع آوری داده ها بوده اند. نتایج حاکی از آن است که توجه به مولفه های برنامه درسی پنهان در توسعه روحیه و مهارت های کارآفرینی مثمرثمر و یک ضرورت اجتناب ناپذیر محسوب می شود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.