بررسی میزان عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مطالعه موردی اداره دارایی شهرستان زابل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مطالعه موردی اداره دارایی شهرستان زابل دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مطالعه موردی اداره دارایی شهرستان زابل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مطالعه موردی اداره دارایی شهرستان زابل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مطالعه موردی اداره دارایی شهرستان زابل :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

یکی از مهمترین موضوعاتی که سازمان ها در شرایط رقابتی کنونی با آن سرو کار دارند،آگاهی از میزان رضایت مشتریان ونظرهای آنان در خصوص عملکرد سازمان ، محصولات و خدمات آن است.این مسئله برای سازمانهای خدماتی که محصولی ناملموس به مشتریان خویش عرضه میکنند از اهمیت مضاعف برخوردار است. هدف از انجام این پژوهش اندازه گیری میزان وعوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان )مطالعه موردی اداره دارایی شهرستانزابل ( می باشد . روش استفاده شده در این تحقیق ، روش توصیفی از نوع کاربردی است که به این منظور پرسشنامه ای تهیه و تنظیم شده و بین م شتریان توزیع گردیده ا ست و پس از جمع آوری با ا ستفاده از نرم افزارSPSS مورد تجزیه وتحلیل و آزمون قرار گرفته است و نتیجه حاصله بیان گردیده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.