بررسی عوامل موثر بر ارتقا برند در بانک ها مطالعه موردی: بانک مسکن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر ارتقا برند در بانک ها مطالعه موردی: بانک مسکن دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر ارتقا برند در بانک ها مطالعه موردی: بانک مسکن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر ارتقا برند در بانک ها مطالعه موردی: بانک مسکن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر ارتقا برند در بانک ها مطالعه موردی: بانک مسکن :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی عوامل موثر بر ارتقاء برند در بانک ها، مطالعه موردی بانک مسکن می پردازد. تحقیقی پیمایشی و از نوع توصیفی و از نظر هدف کاربردی است. ابزار اندازه گیری در این پژوهش پرسشنامه محقق ساخته است. اعتبار سؤالات مربوط بهمتغیرها با راهنمایی ها و نظرات اساتید راهنما و مشاور، گویهها و سؤالات انتخاب و ویرایش شد. ضرایب آلفای تمام متغیرهای تحقیق بالاتر از۰/۷۰ می باشد که می توان گفت پرسشنامه از پایایی مطلوبی برخوردار است. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل دارندگان حساب قرض الحسنه جاری بانک مسکن در در ۴ شعبه دایر در مشهد در سال ۴۹۳۴ به تعداد می باشد. برای تعیین حجم نمونه از روش نمونه گیری تصادفی استفاده شد و ۴۴ نفر از مشتریان دارای حساب در شعب بانک مسکن در مشهد انتخاب شدند. برای تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی در نرم افزار اس پی اس اس استفاده شد. نتایج حاکی از آن است که از بین ۴ عامل اثرگذار در بانک مسکن، دو عامل تداعی برند و آگاهی از برند از دیدگاه پاسخ دهندگان بر ارتقا بانک مذکور اثرگذار نبوده ولی کیفیت درک شده از برند و وفاداری به برند بر ارتقا بانک سامان تاثیرگذار می باشد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.