بررسی رضایت مشتریان خودروهای ایرانی از کیفیت خدمات در دوران تحریم های بین المللی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رضایت مشتریان خودروهای ایرانی از کیفیت خدمات در دوران تحریم های بین المللی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رضایت مشتریان خودروهای ایرانی از کیفیت خدمات در دوران تحریم های بین المللی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رضایت مشتریان خودروهای ایرانی از کیفیت خدمات در دوران تحریم های بین المللی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رضایت مشتریان خودروهای ایرانی از کیفیت خدمات در دوران تحریم های بین المللی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

تحریم های اقتصادی ابزاری برای رسیدن به اهداف و مقاصد سیاسی است. از جمله مسایل و مباحث مهمی که ایران با آن رو به رو بوده است بحث تحریم ها می باشد. لذا بررسی تاثیر تحریم ها بر اقتصاد ایران از حوزه های مختلف حائزاهمیت است. هدف از این مقاله عبارت است از بررسی رضایت مشتریان خودرو های ایرانی از کیفیت خدمات با توجه به تحریم های بین المللی اعمال شده بر ایران. برای بررسی رضایتمتدی مشتریان از خدمات ارائه شده از مدل سروکوال که شامل پنج مولفه ی تاثیر گذار بر رضایتمندی بود استفاده کردیم. این پنج مولفه عبارتند از ملموسات، اعتماد، قابلیتاطمینان، پاسخگویی و همدلی. برای این منظور طبق فرمول کوکران نمونه ای ۴۸۳ نفری از مشتریان خودروهای ایرانیانتخاب کردیم که بعد از توزیع پرسشنامه و تحلیل آماری نتایج حاکی از آن است که با افزایش تحریم ها، ملموسات،ق ابلیت اطمینان، اعتماد، پاسخگویی، همدلی و رضایتمندی کاهش می یابد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.