بررسی رابطه فناوری و ریسک در پذیرش بانکداری اینترنتی در نزد مشتریان بانک کشاورزی در استان کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه فناوری و ریسک در پذیرش بانکداری اینترنتی در نزد مشتریان بانک کشاورزی در استان کرمانشاه دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه فناوری و ریسک در پذیرش بانکداری اینترنتی در نزد مشتریان بانک کشاورزی در استان کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه فناوری و ریسک در پذیرش بانکداری اینترنتی در نزد مشتریان بانک کشاورزی در استان کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه فناوری و ریسک در پذیرش بانکداری اینترنتی در نزد مشتریان بانک کشاورزی در استان کرمانشاه :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف از ارائه این پژوهش بررسی رابطه فناوری و ریسک در پذیرش بانکداری اینترنتی در نزد مشتریان بانک کشاورزی در استان کرمانشاه است. این مدل شامل متغیرهای مستقل: تطابق انتظارات، تلاش برای برآورد انتظارات، اثراتاجتماعی، تسهیل خدمات و متغیر تعدیلگر: ویژگی دموگرافیک و متغیر مداخلهگر شامل: قصد مصرف کننده و متغیر وابسته شامل: پذیرش خدمات اینترنتی است، روش بکار رفته دراین تحقیق، روش توصیفی پیمایشی میباشد. روش نمونه گیری تصادفی طبقهای است. برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شده است. برای جمع آوری اطلاعات پرسشنامهی بسته با ارزش گذاری طیف لیکرت و به تعداد ۳۸۲ نفر در بین مشتریان بانک کشاورزی در کل شعب این بانک در شهر کرمانشاه توزیع گردیده است. برای آزمون فرضیهها از روش تحلیل مسیر بهره گرفته و از نرم افزار آموسبرای تجزیه و تحلیل آماری دادهها استفاده شدهاست. نتایج حاصل از تحقیق رابطه مثبت و معنادار متغیرها را بر پذیرش خدمات اینترنتی را نشان می دهد. بر اساس نتایج تحقیق پیشنهاد میگردد: طراحی نرم افزارهای همراه بانک و اینترنت – بانک به گونه ای انجام پذیرد که کاربرد آن برای مشتریان آسان یاشد، تنوع و حذف محدودیت زمان و مکان در ارائهخدمات بانکداری از طریق اینترنت بانک لحاظ شود، برنامههای بازاریابی برای حفظ مشتریان محدوده سنی ۲۶ تا ۴۰ سالطراحی گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.