بررسی رابطه رفتار شهروندی مشتریان با بهبود کیفیت خدمات سازمانی در شرکتهای بیمه مطالعه موردی: شرکت سهامی بیمه ایران واحد مهاباد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه رفتار شهروندی مشتریان با بهبود کیفیت خدمات سازمانی در شرکتهای بیمه مطالعه موردی: شرکت سهامی بیمه ایران واحد مهاباد دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه رفتار شهروندی مشتریان با بهبود کیفیت خدمات سازمانی در شرکتهای بیمه مطالعه موردی: شرکت سهامی بیمه ایران واحد مهاباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه رفتار شهروندی مشتریان با بهبود کیفیت خدمات سازمانی در شرکتهای بیمه مطالعه موردی: شرکت سهامی بیمه ایران واحد مهاباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه رفتار شهروندی مشتریان با بهبود کیفیت خدمات سازمانی در شرکتهای بیمه مطالعه موردی: شرکت سهامی بیمه ایران واحد مهاباد :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی رابطه رفتار شهروندی مشتریان با بهبود کیفیت خدمات سازمانی در شرکتهای بیمه )مطالعه موردی: شرکت سهامی بیمه ایران واحد مهاباد( بوده است. روش انجام این تحقیق از نظر هدف بنیادی و از نظر نحوه اجرا،توصیفی- همبستگی بوده است. جامعه آماری این پژوهش کلیه مشتریان بیمه ایران )بیمه شخص ثالث( در شهر مهاباد که تعداد آنها ۳۴۵۰ می باشد که از این تعداد حدود ۳۴۵ نفر با استفاده از جدول مورگان و با روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند. ابزارهای اندازه گیری عبارت بودند از پرسشنامه رفتار شهروندی مشتریان و پرسشنامه کیفیت خدمات سازمانیکه روایی این پرسشنامه ها مورد تایید اساتید بوده و پایایی ابزارها با استفاده از آلفای کرونباخ مطلوب گزارش شده است. برای تجزیه و تحلیل دادهها در سطح آمار توصیفی از شاخصهای فراوانی، درصد، میانگین، انحراف استاندارد، کجی و کشیدگیو در سطح آمار استنباطی از آزمونآماری پیرسون استفاده شده است. یافتههای تحلیلی پژوهش نشان داد که بین رفتار شهروندی مشتریان با بهبود کیفیت خدمات رابطه معناداری وجود دارد . بین کمک طلبی و کیفیت خدمات رابطه معناداری وجود ندارد. بین وفاداری و بهبود کیفیت خدمات سازمانی رابطه معناداری وجود ندارد. بین جوانمردی و بهبود کیفیت خدمات سازمانی رابطه معناداری وجود دارد. بین مشاوره و بهبود کیفیت خدمات سازمانی رابطه منفی و معناداری وجود دارد بین حمایت اجتماعی و بهبود کیفیت خدمات سازمانی رابطه معناداری وجود ندارد. بین تواضع و فروتنی و بهبود کیفیت خدمات سازمانی رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.