بررسی رابطه بین متغییرهای جمعیت شناختی با شخصیت برند و مشتری و وفاداری برند مورد مطالعه: مشتریان دو صنعت لوازم خانگی و مواد بهداشتی در شهرستان سنندج
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین متغییرهای جمعیت شناختی با شخصیت برند و مشتری و وفاداری برند مورد مطالعه: مشتریان دو صنعت لوازم خانگی و مواد بهداشتی در شهرستان سنندج دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین متغییرهای جمعیت شناختی با شخصیت برند و مشتری و وفاداری برند مورد مطالعه: مشتریان دو صنعت لوازم خانگی و مواد بهداشتی در شهرستان سنندج کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین متغییرهای جمعیت شناختی با شخصیت برند و مشتری و وفاداری برند مورد مطالعه: مشتریان دو صنعت لوازم خانگی و مواد بهداشتی در شهرستان سنندج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین متغییرهای جمعیت شناختی با شخصیت برند و مشتری و وفاداری برند مورد مطالعه: مشتریان دو صنعت لوازم خانگی و مواد بهداشتی در شهرستان سنندج :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر به منظور بررسی اثرات همخوانی شخصیت برند و مشتری بر وفاداری برند صورت گرفته است. ابزار مورد استفاده برای جمع آوری داده ها پرسشنامه بوده است. روش مورد استفاده در این تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بوده و به منظورتجزیه و تحلیل دادهها از روش های مختلف آمار توصیفی و استنباطی استفاده گردید. جامعه آماری پژوهش شامل مصرف کنندگانی است که از محصولات دو صنعت لوازم خانگی و مواد بهداشتی در شهرستان سنندج استفاده میکنند که تعداد آنان نامحدود است. از میان جامعه آماری با استفاده از فرمول کوکران ۳۸۳ نفر انتخاب و در نهایت ۳۵۳ پرسشنامه استفاده شد. یافتههای پژوهش بیانگر رابطه معنادار بین همخوانی شخصیت برند و مشتری، مسئولیت پذیری، فعالیت، جسارت، ساده بودن و عاطفه بر وفاداری برند در مشتریان دو صنعت لوازم خانگی و مواد بهداشتی در شهرستان سنندج می باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.