بررسی تطبیقی نظریه ی رشدی شناختی پیاژه با نظریه ی رشدی کلاسیک ابن سینا در رشد تکاملی و شناختی کودکان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تطبیقی نظریه ی رشدی شناختی پیاژه با نظریه ی رشدی کلاسیک ابن سینا در رشد تکاملی و شناختی کودکان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تطبیقی نظریه ی رشدی شناختی پیاژه با نظریه ی رشدی کلاسیک ابن سینا در رشد تکاملی و شناختی کودکان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تطبیقی نظریه ی رشدی شناختی پیاژه با نظریه ی رشدی کلاسیک ابن سینا در رشد تکاملی و شناختی کودکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تطبیقی نظریه ی رشدی شناختی پیاژه با نظریه ی رشدی کلاسیک ابن سینا در رشد تکاملی و شناختی کودکان :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
این مقاله با روش تحلیلی توصیفی به بررسی تطبیقی تربیت اخلاقی از منظر ابن سینا و پیاژه و مقایسه این دونظریه می پردازد . تعلیم و تربیت از منظر هر دو اندیشمند بیان شده و روش های تربیت اخلاقی آنان مورد بحث و بررسی قرارمی گیرد. روش ها و شیوه تعلیم و تربیت از دیدگاه ابن سینا شامل آموزش گروهی به جای آموزش انفرادی ، آموزش آداب دینی و شرعی و اشعاری ، تدریس مناسب با شرایط و استعداد و علاقه شاگردان می باشند. پیاژه نیز تربیت و رشد اخلاقی را امر مرحله ای و تدریجی می پندارد که به تدریج و در دو مرحله واقع نگری و اخلاق توافقی انجام می پذیرد که امکان انتقال از مرحله آغازین بدون گذر از آن مرحله به مرحله بعدی و کاملتر وجود ندارد و رشد مفاهیم اخلاقی در کودکان دارای روالی ثابت و نامتغیری است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.