بررسی تأثیر کیفیت خدمات ارائه شده توسط خرده فروشی های شهرستان مسجدسلیمان بررضایت مشتریان از آنها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر کیفیت خدمات ارائه شده توسط خرده فروشی های شهرستان مسجدسلیمان بررضایت مشتریان از آنها دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر کیفیت خدمات ارائه شده توسط خرده فروشی های شهرستان مسجدسلیمان بررضایت مشتریان از آنها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر کیفیت خدمات ارائه شده توسط خرده فروشی های شهرستان مسجدسلیمان بررضایت مشتریان از آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر کیفیت خدمات ارائه شده توسط خرده فروشی های شهرستان مسجدسلیمان بررضایت مشتریان از آنها :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در این پژوهش تأثیر کیفیت خدمات ارائه شده توسط خرده فروشی های شهرستان مسجدسلیمان بر میزان رضایت مشتریان از آنها بررسی میشود. در این پژوهش کیفیت خدمات شامل پنج بعد جنبه های فیزیکی، قابلیت اعتماد، تعاملشخصی، حل مسئله و خط مشی می گردد. روش پژوهش پیمایشی بوده و برای انتخاب نمونه از نمونه گیری هدفمند استفاده گردید و از مدل معادلات ساختاری برای آزمون فرضیه ها بهره گرفته شد. ابزار پژوهش از پایایی لازم برخورداربوده و تحلیل عاملی انجام شده حکایت از مناسب بودن روایی سازه دارد. نتایج نشان داد کیفیت خدمات ارائه شده توسط خرده فروشی های شهرستان مسجدسلیمان بر رضایت مشتریان از آنها تأثیر مثبت و معنادار وجود دارد. همچنین ابعادجنبه های فیزیکی، قابلیت اعتماد، تعامل شخصی، حل مسئله و خط مشی بر رضایت مشتریان تأثیر مثبت و معنادار وجود دارد. پژوهش حاضر به بهبود دانش در ادبیات نظری کمک کرده و نتایج آن می تواند مورد استفاده مالکان خرده فروشی ها و نیز مسئولان صنفی و قانون گذاران واقع گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.