بررسی تاثیر رفتار نیروی انسانی بر رفتار مشتری با بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند مطالعه موردی: معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رفتار نیروی انسانی بر رفتار مشتری با بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند مطالعه موردی: معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رفتار نیروی انسانی بر رفتار مشتری با بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند مطالعه موردی: معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رفتار نیروی انسانی بر رفتار مشتری با بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند مطالعه موردی: معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رفتار نیروی انسانی بر رفتار مشتری با بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند مطالعه موردی: معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی تاثیر نیروی انسانی با در نظر گیری نقش میانجی ارزش ویژه برند در معاونت غذا و دارودانشگاه علوم پزشکی ایران انجام پذیرفته است. داده های بدست آمده از ۲۹ نفر نمونه توسط تحلیل واریانس، تحلیل واریانس چند طرفه، معادلات ساختاری، تجزیه و تحلیل عاملی تأییدی، تحلیل مسیر با استفاده از نرم افزارهایLisrel/Spls و Spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و نتایج و یافته های تحقیق نشان داده است که رفتار نیروی انسانی بر ارزش ویژه برند و همچنین بر رفتار مشتری در سطح اطمینان بسیار بالایی تاثیر دارد. مولفه های رفتار نیروی انسانی ازجمله خودشیفتگی، فقدان امنیت شغلی و حسادت سازمانی بر ارزش ویژه برند تاثیر منفی داشته اما رفتارهای انحرافی مخرب و فقدان هوش هیجانی تاثیری بر ارزش ویژه برند نداشته اند. همچنین این دو متغیر از طریق میانجی گری ارزش ویژه برند نیز بر رفتار مشتری بی تاثیر بوده اند اما خود شیفتگی، فقدان امنیت شغلی و حسادت سازمانی از طریق میانجیگری ارزش ویژه برند بر رفتار مشتری تاثیر گذار بوده اند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.