بررسی تاثیر بسته بندی ، فروش الکترونیکی و نشان تجاری بر ارزش افزوده مطالعه موردی :نان برنجی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بسته بندی ، فروش الکترونیکی و نشان تجاری بر ارزش افزوده مطالعه موردی :نان برنجی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بسته بندی ، فروش الکترونیکی و نشان تجاری بر ارزش افزوده مطالعه موردی :نان برنجی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بسته بندی ، فروش الکترونیکی و نشان تجاری بر ارزش افزوده مطالعه موردی :نان برنجی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بسته بندی ، فروش الکترونیکی و نشان تجاری بر ارزش افزوده مطالعه موردی :نان برنجی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

تمایل به ارائه محصولات باکیفیت از شاخصه های مهم تولید کنندگان در امور مربوط به مصرف کنندگان و بازاریابی باآنان می باشد.موضوع تحقیق بررسی تاثیر بسته بندی، فروش الکترونیکی و نشان تجاری بر ارزش افزوده )مطالعه موردی: نانبرنجی( میباشد.جامعه آماری این تحقیق شامل ۴۸۳ نفر از مصرف کنندگان مورد مطالعه )نان برنجی( می باشد ودر فاصله زمانی سال ۹۴۱۴ پرسشنامه ها میان آنان توزیع شد. این تحقیق بر اساس طرح تحقیق از نوع توصیفی ، تحلیلی ، مقطعی با تاکید بر همبستگی و بر اساس هدف از نوع کاربردی میباشد روش و ابزارگرداوری اطلاعات و داده ها کتابخانه ای ومیدانی واز پرسشنامه استفاده شده است. همچنین از آزمون فریدمن جهت آزمون فرضیه ها ذر سطح اطمینان ۹۵ % از نرم افزار spss23 جهت رتبه بندی متغیرهای مستقل و تاثیر آن بر متغیر وابسته استفاده گردید. یافته های تحقیق نشان میدهد همانگونه که با توجه به نتایج به دست آمده از تحقیقات پیشین انتظار می رفت نشان تجاری مهمترین و اساسی ترین عامل در افزایش رضایتمندی و ایجاد ارزش افزوده است. نقش برند یا عنوان نشان تجاری در نفوذ و ماندگاری در بازارهای مصرف، برای تولیدکنندگان کالا و خدمات کاملاً واضح و مبرهن است. کارشناسان اقتصادی و اجتماعی معتقدندکه وقتی یک کالای تجاری با برند ویژه خود در بازارهای مصرف موجب جلب اعتماد خریداران میشود، درواقع باعث وفاداری مصرف کنندگان به تداوم خرید آن کالا شده است. بنابراین، اعتماد به یک برند بهمعنای وفاداری به کالای تولید شده و ابزاری مناسب برای تداوم تقاضای خرید آن است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.