بررسی تاثیر ارزش های فرهنگی بر گرایش مصرف کنندگان به مصرف کالاهای خارجی در بازارلوازم خانگی شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ارزش های فرهنگی بر گرایش مصرف کنندگان به مصرف کالاهای خارجی در بازارلوازم خانگی شهر اصفهان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ارزش های فرهنگی بر گرایش مصرف کنندگان به مصرف کالاهای خارجی در بازارلوازم خانگی شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ارزش های فرهنگی بر گرایش مصرف کنندگان به مصرف کالاهای خارجی در بازارلوازم خانگی شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ارزش های فرهنگی بر گرایش مصرف کنندگان به مصرف کالاهای خارجی در بازارلوازم خانگی شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

عوامل متعددی بر تصمیم خرید مصرف کننده نقش دارد. مصرف کننده همواره به دنبال کیفیت کالای خریداری شده و به صرفه بودن آن است، پیدایش تجارت آزاد جهانی در این سال ها این امکان را برای مردم به وجود آورده که بتوانند به بهترین کالاها دست پیدا کنند، نیاز امروز کشور بی شک افزایش تمایل به خرید کالای ایرانی است که این امر باعث افزایش تولید ناخالص داخلی شده که تأثیرات مثبتی بر پیشرفت اقتصاد کشور در آینده دارد . لذا بررسی پیرامون عوامل تا ثیر گذار بر خرید و مصرفکالاهای ایرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در تحقیق حاضر با تکیه بر نظریه رفتار برنامه ریزی شده به بررسی تاثیر ارزش های فرهنگی هافستد بر نحوه شکل گیری تمایل به ترجیح کالاهای داخلی یا خارجی پرداخته شده است. به این منظور، پیمایشی بر روی نمونه ای متشکل از ۱۵۲ نفر از مصرف کنندگان لوازم خانگی در شهر اصفهان صورت گرفت. داده های بدست آمده با استفاده از تحلیل رگرسیون چند متغیره مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج حاکی از وجود رابطه ای معنی دار بینمتغیرهای مردگرایی و نگرش به کالای ایرانی میباشد. همچنین رابطه ای معنی دار میان جمع گرایی و نگرش به کالای ایرانی معنی دار وجود دارد. از دیگر نتایج تحقیق وجود رابطه بین متغیرهای آینده نگری، جمع گرایی و فرد گرایی با باورهای اجتماعی است؛ که باورهای اجتماعی متعاقبا در کنار متغیر نگرش به کالای ایرانی، موجب شکل دهی متغیر تمایل به خرید کالای ایرانیمی شوند. در انتها کاربردهای عملی نتایج تبیین گردیده و پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی ارائه شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.