بررسی ارتباط ابعاد برند مدل آکر و چالش های برند سازی مطالعه موردی شرکت کاله


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط ابعاد برند مدل آکر و چالش های برند سازی مطالعه موردی شرکت کاله دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط ابعاد برند مدل آکر و چالش های برند سازی مطالعه موردی شرکت کاله  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط ابعاد برند مدل آکر و چالش های برند سازی مطالعه موردی شرکت کاله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط ابعاد برند مدل آکر و چالش های برند سازی مطالعه موردی شرکت کاله :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

دیوید آکر در کتاب خود به نام )ایجاد برندهای قوی( بر چگونگی فرایند ایجاد برند با تمرکز بر مفهوم شناسایی )هویت(برند تاکید دارد. به عبارت دیگر، او معتقد است که شناسایی برند پایه و اساس ایجاد یک برند قوی می باشد. در تحقیقحاضر جامعه آماری مشتریان شرکت کاله می باشد و تعداد نمونه بر اساس فرمول نمونه گیری کوکران تعداد ۴۸۳ نفر به دست آمد. با استفاده از پرسشنامه نظرات افراد نمونه جمع آوری شد. درنهایت با استفاده از نرم افزار لیزرل فرضیه ها آزمون شد و مشخص گردید که چالش های سازمانی و چالش های محیطی بر همه ابعاد ارزش ویژه برند تاثیر میگذارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.