بررسی اثرات عوامل آمیخته بازاریابی p11 ، بر جذب مشتریان، بر اساس مدل کوشواها و آگراوال مورد مطالعه : اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بوشهر، گناوه، عسلویه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرات عوامل آمیخته بازاریابی p11 ، بر جذب مشتریان، بر اساس مدل کوشواها و آگراوال مورد مطالعه : اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بوشهر، گناوه، عسلویه دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرات عوامل آمیخته بازاریابی p11 ، بر جذب مشتریان، بر اساس مدل کوشواها و آگراوال مورد مطالعه : اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بوشهر، گناوه، عسلویه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات عوامل آمیخته بازاریابی p11 ، بر جذب مشتریان، بر اساس مدل کوشواها و آگراوال مورد مطالعه : اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بوشهر، گناوه، عسلویه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرات عوامل آمیخته بازاریابی p11 ، بر جذب مشتریان، بر اساس مدل کوشواها و آگراوال مورد مطالعه : اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بوشهر، گناوه، عسلویه :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

عوامل آمیخته بازاریابی، مجموعه ای از عناصر و ابزارهای بازاریابی قابل کنترل است و سازمانها با در هم آمیختن این عناصر، یک ترکیب سیستمی و هماهنگ ایجاد میکنند تا بتواند بر جذب مشتری تاثیر بگذارند. پژوهش حاضر با هدف آشنایی با عواملآمیخته بازاریابی مؤثر بر جذب مشتریان اداره های بنادر استان بوشهر، با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی ) p11 (انجام گرفته است . در این پژوهش، تاثیر ۱۱ عنصر آمیخته بازاریابی خدمات )محصول، قیمت، مکان، شواهد فیزیکی، روابط عمومی، افراد، مشارکت مشتریان، ترفیع، برنامه ریزی، قدرت، فرآیند( بر جذب مشتریان اداره کل بنادر استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش، توصیفی و از نوع همبستگی می باشد. برای جمع آوری داده ها از مطالعات کتابخانهای و توزیع پرسشنامه محقق ساخته استفادهشد. برای تعیین آلفای کرونباخ و بررسی پایایی پرسشنامه، تعداد ۳۰ نفر از مشتریانی که تا بحال از خدمات اداره های بنادر استفاده کرده بودند، از مجموع این ۳ اداره انتخابشدند آلفای کرونباخ ۸۵ %بدست آمد. روش نمونه گیری بصورت سر شماری از کلیه نفرات است . تعداد ۱۳۰ پرسشنامه نیز توزیع گردید که پس از جدا نمودن پرسش نامههای ناقص ، ۱۲۲ پرسش نامه مورد بررسی قرارگرفت ، لذا نرخ بازگشت پرسشنامه ۹۳ % می باشد . دادههایجمع آوریشده با استفاده از نرم افزارهای SPSS و LISREL مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفت و همچنین، برای بررسی دادههااز آزمونهای t تکمتغیره و فریدمن استفاده شده است. و نیز بدلیل اینکه در تحقیق حاضر چند متغیر مستقل وجود دارد که می بایستی اثر آنها بر روی متغیر وابسته مورد بررسی قرار گیرد، از مدل معادلات ساختاری استفاده نمودیم. و نتایج نشان داد که رابطه مثبت و معنی داری بین عوامل آمیخته بازاریابی خدمات) p11 ( و جذب مشتری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.