بررسی اثر مشتری محوری و تعهد رفتاری و ارتباطات بر روی توسعه صادرات و بهبود عملکرد صادراتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر مشتری محوری و تعهد رفتاری و ارتباطات بر روی توسعه صادرات و بهبود عملکرد صادراتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر مشتری محوری و تعهد رفتاری و ارتباطات بر روی توسعه صادرات و بهبود عملکرد صادراتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر مشتری محوری و تعهد رفتاری و ارتباطات بر روی توسعه صادرات و بهبود عملکرد صادراتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر مشتری محوری و تعهد رفتاری و ارتباطات بر روی توسعه صادرات و بهبود عملکرد صادراتی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

اثر گذاری ابعاد میان بازارگرایی بر عملکرد صادرات و نقش میانجی تعهد رفتاری و ارتباطات در این مقاله مورد بررسی قرارگرفت. نتایج آزمون بارتلت و KMO(Kaiser-Mayer-Olkin) به عنوان شاخص های کفایت نمونه گیری نشان داد که مقادیرهر دو شاخص در سطح مطلوبی قرار دارند.در مرحله بعد همبستگی بین متغیرهای تحقیق مورد بررسی قرار گرفت.سپس برازش مدل انجام شد. استفاده از تعهد رفتاری به عنوان عاملی بوده است که در این تحقیق تاثیر آن بر توانایی پرداخت، حاشیه سود، و شکایات اثر گذار بوده است. نتایج نشان می دهد که مشتری محوری بر روی تعهد رفتاری اثر مثبت و مستقیم دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.