اولویت بندی عوامل موثر بر سیستم خدمات پس از فروش با تاکید بر رضایت مشتری با مدل TOPSIS


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی عوامل موثر بر سیستم خدمات پس از فروش با تاکید بر رضایت مشتری با مدل TOPSIS دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی عوامل موثر بر سیستم خدمات پس از فروش با تاکید بر رضایت مشتری با مدل TOPSIS  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی عوامل موثر بر سیستم خدمات پس از فروش با تاکید بر رضایت مشتری با مدل TOPSIS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی عوامل موثر بر سیستم خدمات پس از فروش با تاکید بر رضایت مشتری با مدل TOPSIS :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

برای اینکه یک سازمان قادر باشد اندازه گیری رضایت مشتری را انجام دهد باید مدل و روشی در این رابطه طرح ریزی نماید، به نحوی که از زیر بنای نظری مستحکم و ساخت یافته ای برخوردار باشد و شاخص هایی برای این منظور تنظیمنماید تا بتواند با استفاده از ان به اندازه گیری و ارزیابی عملکرد خود در حوزه بپردازد. یکی از مهم ترین و پر چالش ترین بخش های یک سیستم تولیدی و خدمت دهی، بخش خدمات پس از فروش است که رضایتمندی مشتریان در این بخشحائز اهمیت است، زیرا ضامن بقاء و داوم آن صنعت و سیستم در آینده خواهد بود . در این مقاله تلاش خواهد شد ابتداعوامل موثر بر افزایش رضایت مشتریان در بخش خدمات پس از فروش را به کمک مدل تلفیقی سروکوال و رضایتمندی مشتری سوئدی شناسایی و احصاء نماید. سپس به کمک مدل TOPSIS این عوامل برای تصمیم گیری مدیران ارشد رتبه بندی و اولویت بندی شوند، تا ابهام در شروع و گمراهی در انتخاب به حداقل خود برسد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.