ارزیابی عملکرد واحدهای سازمانی با رویکرد بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی با استفاده از تحلیل پوششی دادهها – مورد مطالعه شرکت مهندسی فولاد تکنیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عملکرد واحدهای سازمانی با رویکرد بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی با استفاده از تحلیل پوششی دادهها – مورد مطالعه شرکت مهندسی فولاد تکنیک دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عملکرد واحدهای سازمانی با رویکرد بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی با استفاده از تحلیل پوششی دادهها – مورد مطالعه شرکت مهندسی فولاد تکنیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد واحدهای سازمانی با رویکرد بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی با استفاده از تحلیل پوششی دادهها – مورد مطالعه شرکت مهندسی فولاد تکنیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عملکرد واحدهای سازمانی با رویکرد بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی با استفاده از تحلیل پوششی دادهها – مورد مطالعه شرکت مهندسی فولاد تکنیک :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

سالیان زیادی است که سازمانها به اهمیت کارکنان در عملیات پی بردهاند و سعی مینمایند تا با بهبود وضعیت کارکنان به بهبود عملکرد سازمان و در نتیجه مزایای آن دست پیدا کنند. یکی از مسائلی که در وضعیت کارکنان تاثیرات بسیاریمیگذارد بازاریابی داخلی در واحدهای سازمانی میباشد که نه تنها وضعیت کارکنان را بهبود میبخشد بلکه به بهبود تعهد سازمانی کارکنان نیز میانجامد. با توجه به اهمیت بازاریابی داخلی در این پژوهش به ارائه روشی جهت ارزیابی عملکردواحدهای سازمانی با رویکرد بازاریابی داخلی در شرکت فولاد تکنیک پرداخته شده است. در این راستا در ابتدا با استفاده از روش دلفی ابعاد بازاریابی داخلی تعیین شده است و در ادامه به ارزیابی عملکرد پرداخته شده است و در انتها نیز با استفاده از تحلیل حساسیت مهمترین ابعاد بازاریابی داخلی تعیین شده است. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که ۵ واحد سازمانیشرکت فولاد تکنیک با عدد کارآیی ۱ کارآ به حساب آمدند و فرهنگ سازمانی نیز با تحلیل حساسیت به عنوان مهمترین بعد بازاریابی داخلی شناخته شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.