اثر روش بهایابی هدف بر تقویت رقابت پذیری شرکتهای صنعتی شرکتهای صنعتی تولید خودرو در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر روش بهایابی هدف بر تقویت رقابت پذیری شرکتهای صنعتی شرکتهای صنعتی تولید خودرو در ایران دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر روش بهایابی هدف بر تقویت رقابت پذیری شرکتهای صنعتی شرکتهای صنعتی تولید خودرو در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر روش بهایابی هدف بر تقویت رقابت پذیری شرکتهای صنعتی شرکتهای صنعتی تولید خودرو در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر روش بهایابی هدف بر تقویت رقابت پذیری شرکتهای صنعتی شرکتهای صنعتی تولید خودرو در ایران :

تعداد صفحات :۳۳

چکیده مقاله:

این مقاله روش بهایابی را به عنوان یکی از روشهای مدیریت استراتژیک معرفی کرده و به دنبال آن است که اثر آنرا بر کسب موفقیت در حوزه رقابتی شرکتهای صنعتی تولید خودرو، تحقق مزایای رقابتی از طریقشرکتهایی که آنرا بکار می گیرند، رشد پویا و دینامیک محیط رقابتی برای آنهایی که آنرا اجرا کرده و بکار می گیرند و اطمینان یافتن از تحکیم رقابت پذیری این دسته از شرکتها را بررسی نماید.صورت مسئله تحقیق را می توان با پرسش زیر ارائه نمود : آیا اجرا و بکارگیری بهایابی هدف اثر قابل قبول و مؤثری بر رقابت پذیری شرکتهای صنعتیتولید خودرو دارد؟محقق با استفاده از مطالعه پیمایشی و با بررسی چندین شرکت صنعتی در واحدهای تولیدی خودرو و ازطریق ارائه پرسشنامه به دنبال آن است که بتواند اثر روش بهایابی هدف را بر قدرت رقابت پذیری مشخص نماید.مهمترین یافته های این مقاله به صورت زیر خلاصه می شود: -۱ بین روش بهایابی هدف و فراهم نمودن مزیت هزینه)بهای تمام شده( در شرکتهای صنعتی تولید خودرو همبستگی مستقیم و مثبت بسیار ضعیفی وجود دارد.-۲ بین روش بهایابی هدف و فراهم نمودن مزیت کیفیت محصولات در شرکتهای صنعتی تولید خودرو همبستگی معنی داری وجود ندارد. -۳ بین روش بهایابی هدف و فراهم نمودن مزیت زیست محیطی در شرکتهای صنعتی تولید خودروهمبستگی معنی داری وجود ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.